شهدای عرصه سلامت نماد درخشان ایثار اجتماعی هستند

به گزارش بیباپ، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مراسم رونمایی از خیابان نخستین شهیده سلامت کشور، نرجس خانعلی زاده گفت: شهدای عرصه سلامت نماد درخشان ایثار اجتماعی هستند.

شهدای عرصه سلامت نماد درخشان ایثار اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمدرضا داوطلب در حاشیه مراسم رونمایی از خیابان نخستین شهیده سلامت کشور، نرجس خانعلی زاده گفت: شهدای عرصه سلامت نماد درخشان ایثار اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه در زمان همه گیری ویروس کرونا هر فرد برای حفظ سلامت خود و خانواده اش کوشش می کرد شاهد ظهور مدافعان سلامت بودیم اضافه نمود: مجموعه کادر درمان کشور با حضور در خط مقدم مبارزه با این بیماری جان بسیاری را نجات دادند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خروش فرهنگ ایثار و شهادت را این بار در قالب ایثار اجتماعی و مدافعان سلامت مطرح نمود و گفت: کادر درمان با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) و تأسی از این فرهنگ غنی بار دیگر حماسه ای نو را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند.

داوطلب به ضرورت معرفی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اشاره نمود و گفت: وظیفه ما بر این است برای زنده نگهداشتن یاد این عزیزان و بیان ایثارشان برای حفاظت از ایران اسلامی، نسل امروز را با آنان آشنا کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2314

به "شهدای عرصه سلامت نماد درخشان ایثار اجتماعی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهدای عرصه سلامت نماد درخشان ایثار اجتماعی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید