ترافیک جهانی هواپیماهای مسافربری به روند بهبود خود پس از کووید ادامه داد

به گزارش بیباپ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ترافیک جهانی هواپیماهای مسافربری به روند بهبود خود پس از کووید ادامه داد.

ترافیک جهانی هواپیماهای مسافربری به روند بهبود خود پس از کووید ادامه داد

براساس بیانیه مطبوعاتی، ترافیک هوایی در سرتاسر دنیا در ماه جولای با محاسبه عایدی کیلومتر مسافر (تعداد مسافران ضربدر مسافت طی شده) 26.2 درصد افزایش یافت.

براساس گزارش یاتا، اکنون ترافیک در سطح دنیا به 95.6 درصد از سطح قبل از کووید رسیده است.

حمل و نقل هواپیمای داخلی در ماه جولای نسبت به جولای 2022 به مقدار 21.5 درصد افزایش یافت و 8.3 درصد بیشتر از نتایج جولای 2019 بود که ناشی از تقاضای فزاینده بازار چین است.

ضریب بار مسافر (درصد صندلی های پر شده) برای صنعت مسافرت هوایی دنیای به 85.7 درصد رسید که بالاترین رقم بین المللی ماهانه ثبت شده است.

ویلی والش، مدیرکل یاتا گفت: هواپیماها در ماه جولای پر بودند، زیرا مردم همچنان به مکان های بیشتری سفر کردند. نکته مهم این است، فروش بلیط صعودی نشان می دهد که اعتماد مسافران همچنان بالاست و دلایلی برای خوش بینی نسبت به ادامه بهبودی وجود دارد.

خطوط هوایی آسیا اقیانوسیه شاهد افزایش 105.8 درصدی در ترافیک جولای 2023 نسبت به جولای 2022 بوده که همچنان در رونق سفرهای هوایی به رهبری دیگر منطقه ها ادامه می دهد.

این گزارش نشان می دهد که خطوط هوایی آفریقایی، آمریکای لاتین و خاورمیانه بعلاوه شرکتهای هواپیمایی آمریکای شمالی و اروپایی پس از آن قرار گرفته است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2593

به "ترافیک جهانی هواپیماهای مسافربری به روند بهبود خود پس از کووید ادامه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک جهانی هواپیماهای مسافربری به روند بهبود خود پس از کووید ادامه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید