بهره برداری از فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک

به گزارش بیباپ، مدیرکل شیلات خوزستان از بهره برداری فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک در آینده نزدیک اطلاع داد.

بهره برداری از فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک

خبرنگاران اهواز - فتح اله ابوعلی گفت: زیرساخت های شهرک شیلاتی شهدای اندیمشک چندین سال احداث شده بود و سال گذشته به وسیله شرکت شهرک های کشاورزی به بخش خصوصی واگذار و پیگیری و هماهنگی لازم برای برطرف موانع و مسائل مربوط به آب و سایر موضوعات انجام شد.

به گفته او هم اکنون، سرمایه گذار در حال احداث استخر ها و حصار کشی است از راه اندازی فاز اول این طرح در آینده نزدیک اطلاع داد.

ابوعلی می گوید: مساحت این پروژه را 31.5 هکتار و ظرفیت تولید را 2 هزار و 500 تن ماهی قزل آلای رنگین کمان است و اشتغال یکهزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نیز فراهم می گردد.

این مقام مسئول گفت: بر سرعت بخشی اجرای این پروژه توافق شده است و به همین منظور اخذ تسهیلات بانک کشاورزی نیز در هفته جاری با حضور سرمایه گذار پیگیری و حل خواهد شد.

علاوه بر اجرای فاز اول، 3 بخش دیگر تولیدی و بخش صنایع و تولید محصولات شیلاتی نیز طراحی و مراحل اولیه تفاهم نامه طرح کشاورزی قراردادی با سایر تولید کنندگان استان در حال طی شدن است.

م

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2372

به "بهره برداری از فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید