برگزاری چالش اجرای فعالیت های ورزشی در منزل برای دانش آموزان

به گزارش بیباپ، باتوجه به شرایط کنونی و مشکلاتی که ویروس کرونا برای اکثریت افراد جامعه ایجاد نموده است و افراد باید زمان زیادی را در منزل سپری نمایند اجرای فعالیت های ورزشی در منزل برای دانش آموزان لازم می گردد.

برگزاری چالش اجرای فعالیت های ورزشی در منزل برای دانش آموزان

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، باتوجه به شرایط کنونی و مسائلی که ویروس کرونا برای اکثریت افراد جامعه ایجاد نموده است و افراد باید زمان زیادی را در منزل سپری کنند، در این صورت افراد از تحرک کافی برخوردار نیستند و همان طور که همه می دانیم، چاقی و بیماری های مربوط به آن نظیر دیابت، بیماری های قلبی - عروقی، کبد چرب و ... پیامد کم تحرکی و چاقی است.

بنابراین، داشتن یک برنامه ورزشی با شدت متوسط جهت برطرف مسائل ناشی از کم تحرکی می تواند در این دوره از زمان راه گشا باشد از طرفی انجام فعالیت ورزشی در هنگام شیوع بیماری های واگیر موجب تقویت سیستم ایمنی، کاهش عوارض و خطرات ناشی از بیماری می گردد؛ لذا اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران، بر آن شد تا ضمن هدفمند نمودن فعالیت های حرکتی در فضای منزل به ایجاد محیطی شاد و با نشاط توسط والدین و فرزندان بپردازد، در این راستا چالش اجرای فعالیت های حرکتی در منزل را برگزار کرده است که تا کنون با استقبال خوبی روبرو شده است، اگر عزیزان دانش آموز مایل به شرکت در این چالش می باشند خواهشمند است فیلم های خود را با توجه به سرفصل های ارائه شده درصفحه رسمی معلمین درس تربیت بدنی شهر تهران (tehran.pe) درفضای مجازی به این صفحه ارسال کنند، بدیهی است در انتها اردیبهشت ماه ضمن برگزاری جشنواره توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت از برترین ها تجلیل بهعمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 837

به "برگزاری چالش اجرای فعالیت های ورزشی در منزل برای دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چالش اجرای فعالیت های ورزشی در منزل برای دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید