این خودروی چینی از روی هواپیما ساخته شده است!، عکس

به گزارش بیباپ، دانگ فنگ از نسل تازه Voyah Free که یک SUV میانه تا بزرگ است، رونمایی کرد.طراحی خاص و تهاجمی در کنار امکانات ایمنی خاص، مشخصه این خودروی مهم چینی هستند.

این خودروی چینی از روی هواپیما ساخته شده است!، عکس

امیرمسعود عابدین: به طور کلی، نسل نو Voyah Free، اسپرت و تهاجمی است.

جلوپنجره خودرو مشکی شده و لوگوی Voyah در مرکز این قسمت، به همراه نوار نوری که در قسمت جلو واقع شده است، باعث می گردد خودرو بیشتر قابل تشخیص باشد.دو رنگ خارجی نو به نام های طلایی لعابدار و سبز تیره اضافه شده است که رنگ سبز تیره، یک رنگ انحصاری نو است.رنگ های بیرونی سیاه و سفید موجود همچنان حفظ می شوند.

دانگ فنگ ادعا می نماید که در طراحی قسمت عقب، از هواپیما الهام گرفته شده است.دیفیوزر نو، اسپرت بودن خودرو را بیشتر نشان می دهد.گرافیک داخل چراغ پشتی که به شکل چند فِلِش است، جذابیت این قسمت را بیشتر نموده اند.

این خودرو با لاستیک های 20 اینچی میشلین P4 و رینگ های پنج پره عرضه می گردد.

در داخل کابین، شاهد استفاده از نمایشگرهای مختلف در کنار طرح رنگ نارنجی هستیم.صفحه نمایش سه گانه 1066 میلی متری همچنان حفظ شده است و به وسیله تراشه اسنپدراگون 8155 کوالکام پشتیبانی می گردد.

کنسول مرکزی، دو پنل شارژ سریع بی سیم 50 واتی را ارائه می دهد.مسافران در ردیف عقب به یک صفحه نمایش لمسی واقع در بالای خروجی تهویه مطبوع دسترسی دارند که از کنترل پخش موسیقی، تنظیم سانروف، تنظیم روشنایی و غیره پشتیبانی می نماید.

یک دوربین برای پشتیبانی از سیستم پیشرفته یاری رانندگی بایدو، به گلگیر کناری اضافه شده است.

خودروی نو به روزرسانی شده است تا با سیستم رانندگی اتوماتیک بایدو آپولو، در بزرگراه رانندگی کند.از نظر ایمنی، Voyah Free نو به صورت استاندارد با سیستم رانندگی اتوماتیک بایدو Apollo Highway Driving Pro عرضه می گردد.بایدو ادعا کرد که این سیستم بیش از 60 میلیون کیلومتر آزمایش جاده ای را پشت سر گذاشته است و از عملنمودهایی مانند کروز کنترل تطبیقی با سرعت کامل، پارک اتوماتیک و پارک از راه دور با یک دکمه و... پشتیبانی می نماید.علاوه بر این، طبق گفته بایدو، الگوریتم های کلیدی و چارچوب نرم افزاری سیستم Apollo Highway Driving Pro، از فناوری های پیشرفته یاریی رانندگی سطح 4 مشتق شده است.

این پیشرانه به یک موتور هیبریدی 1.5 لیتری، دو موتور برقی جلو و یک موتور برقی در عقب و یک سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی مجهز شده است.حداکثر قدرت موتور 110 کیلو وات است.به صورت ترکیبی، 482 اسب بخار قدرت و 720 نیوتن متر گشتاور خروجی این پیشرانه هاست.علاوه بر این، خودروی نو دارای یک بسته باتری 37.55 کیلووات ساعتی است که برد 1201 کیلومتری (جامع) و برد الکتریکی خالص 160 کیلومتری را ارائه می دهد.

این خودرو در 19 آگوست در رویداد شب Voyah 2023 در چین عرضه می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2576

به "این خودروی چینی از روی هواپیما ساخته شده است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی چینی از روی هواپیما ساخته شده است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید