ایران و اندونزی 14 تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش بیباپ، وزیر ارتباطات با اشاره به امضای 4 تفاهم نامه بخش خصوص ایران و اندونزی گفت: دو کشور تا به امروز 14 تفاهم نامه در زمینه های مختلف مانند نفت، گاز و تجارت به امضا رساندند.

ایران و اندونزی 14 تفاهم نامه امضا کردند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

محمود واعظی، در گفت وگو با خبرنگار مالی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا اظهار کرد: از روز گذشته تا به امروز میان ایران و اندونزی در حال امضای موافقت نامه های متعدد همکاری مشترک هستیم.

وی اضافه کرد: از جمله توافق نامه های مشترک به امضا رسیده ، در ارتباط با همکاری های اتاق بازرگانی و نفت و گاز و تجارت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه 4 مورد از توافقات به امضا رسیده است ایران و اندونزی با حضور رئیس جمهور دو کشور بوده است ادامه داد: تا به این لحظه 14 تفاهم نامه همکاری مشترک میان ایران و اندونزی به امضا رسیده است.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگاران مبنی برقصد واگذاری دوباره مخابرات به دولت وجود دارد یا خیر، با اظهار بی اطلاعی توضیح داد: این واگذاری مربوط به ما نمی گردد و وزارت اقتصاد در این زمینه تصمیم گیری می نماید.

به گزارش خبرنگاران اندونزی با داشتن 250 میلیون نفر جمعیت با بازار مناسبی داشته و زمینه های همکاری مختلفی برای فراوری مشترک و دست رسی به بازارهای دیگر وجود دارد.

فعالان مالی دو کشور امروز با حضور وزیر ارتباطات و رئیس سازمان سرمایه گذاری اندونزی در زمینه های انرژی، نفت گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و مواد غذایی با یکدیگر قرارداد امضا کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 451

به "ایران و اندونزی 14 تفاهم نامه امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و اندونزی 14 تفاهم نامه امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید