امکان انتخاب اتفاقی بازی ها، قابلیت جدید داشبورد ایکس باکس وان

به گزارش بیباپ، مایکروسافت خبر داده است که به زودی، کلید جدیدی را به رابط کاربری ایکس باکس وان برای انتخاب اتفاقی بازی ها، اضافه خواهد نمود. این کلید که در حال حاضر به صورت آزمایشی برای کسانی که نسخه های بتا آپدیت کنسول را دریافت می نمایند، قابل استفاده است و Surprise Me نام دارد. طبق گفته مایکروسافت، قرار است این کلید به یاری افرادی خواهد آمد که نمی دانند چه می خواهند بازی نمایند.

امکان انتخاب اتفاقی بازی ها، قابلیت جدید داشبورد ایکس باکس وان

البته کلید Surprise Me به صورت اتوماتیک بازی را اجرا نمی کند و آن طور که بازی نماینده ها گزارش داده اند، پس از انتخاب این گزینه، صفحه اجرای یک بازی به صورت اتفاقی به کاربران نمایش داده می گردد. بازی نماینده ها سپس این انتخاب را دارند تا همان بازی را اجرا نمایند، یا به عقب برگردند و دوباره با کلید Surprise Me شانس خود را امتحان نمایند.

چنین گزینه ای مطمئنا به درد کسانی خواهد آمد که تعداد زیادی بازی روی کنسول خود نصب دارند. احتمالا شما هم به چنین موقعیتی برخورد نموده اید که میان یک بازی بزرگ و طولانی هستید و می خواهید برای مدتی کوتاه، سراغ بازی دیگری بروید به خود استراحت بدهید. گزینه Surprise Me برای کسانی که تصمیم تعیینی برای بازی کردن ندارند، جذاب به نظر خواهد رسید.

کسانی که سرویس ایکس باکس گیم پس را خریداری نموده اند، سرویسی که بیش از صد بازی را در اختیار مشترکان قرار می دهد، با گزینه ای شبیه به Surprise Me روبرو شده بودند و در واقع، مایکروسافت چنین گزینه ای را پس از امتحان در منوی بازی های گیم پس، به تمام بازی ها آورده است.

زمان دقیق انتشار آپدیت بعدی کنسول ایکس باکس وان تعیین نیست، ولی مطمئنا نباید زمان زیادی برای دریافت آن صبر کرد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 642

به "امکان انتخاب اتفاقی بازی ها، قابلیت جدید داشبورد ایکس باکس وان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان انتخاب اتفاقی بازی ها، قابلیت جدید داشبورد ایکس باکس وان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید