اعطای بیش از 7500 میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی

به گزارش بیباپ، معاون امور استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون که باهدف آنالیز عملکرد شعب استان مرکزی و بازدید از طرح های مالی به این استان سفرکرده است، ضمن آنالیز عملکرد از تعدادی واحدهای تولیدی و تعاونی دریافت کننده تسهیلات از بانک توسعه تعاون بازدید کرد.

اعطای بیش از 7500 میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، سعید معادی با حضور در شعبه زرندیه و دو شعبه شهرستان ساوه، ضمن ملاقات با کارکنان از نزدیک در جریان فعالیت های در حال اجرا و خدمات ارائه شده در آن شعب، نهاده شد.

معاون بازاریابی و استانهای بانک توسعه تعاون همچنین در جریان این سفر ضمن بازدید از تعدادی از کارخانجات فراوریی و خدماتی در استان مرکزی با تأکید بر نقش اثرگذار بانک توسعه تعاون در رونق فعالیت های مالی خصوصاً در بخش تعاون، بر تداوم و استمرار حمایت های این بانک در زمینه رونق فراوری و اشتغال تأکید کرد.

معادی طی بازدیدی که از شرکت تعاونی نویدکاران زرندیه، ذوب امید آرین و هیربد، پارس تابلو، سان استار، عماد درمان و نیک سامان دارو، آلمرول، درسا مرغ، قزل پارک، فولاد کبیر، کارا، کارا سازه کیمیا، شرکت تعاونی تریکو گلزار، مجموعه ساینا و تعداد دیگری از مشتریان بانک توسعه تعاون داشت، توضیح داد: سبد خدمات و محصولات بانک توسعه تعاون برای ارائه به مشتریان در بخش های مختلف شامل خدمات متنوع و کاملی است که با توجه به احتیاج مخاطبان طراحی شده و به خوبی جوابگوی احتیاج مشتریان در سطوح خرد و کلان است.

علاوه بر آن، در این بازدیدها، درخواست هایی ازجمله موضوع افزایش خط اعتباری برای مشتریان کلان، گسترش تعاملات بیشتر و تسهیل شرایط استفاده از سبد خدمات و محصولات بانک توسعه تعاون از سوی مشتریان مذکور مطرح شد و در نشست های جداگانه ای، از سوی معاون بازاریابی و استانهای بانک توسعه تعاون آنالیز و پاسخ داده شد.

معادی عملکرد اعتباری بانک توسعه تعاون در استان مرکزی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بانک توسعه تعاون از ابتدای امسال تا به امروز در استان مرکزی بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است که این نشان از عزم جدی و عملی این بانک در زمینه جوابگویی به احتیاجهای تسهیلاتی مشتریان و رفع کردن چالش های پیش رو در زمینه فراوری و اشتغال دارد.

وی همچنین از صدور بیش از دوهزار و 500 میلیارد ریال ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی طی امسال از سوی شعب بانک توسعه تعاون در استان مرکزی اطلاع داد و افزود: با توجه به ظرفیت های صنعتی و فراوریی در استان، اهتمام بیشتری نسبت به افزایش سهم خدماتی بانک توسعه تعاون در استان مرکزی، در دستور کار است که البته با توجه به نسبت 146 درصدی تحقق منابع کل در استان، دور از انتظار نیست.

لازم به ذکر است در این بازدیدها، هادی بخت یار رئیس اداره کل راهبری و پشتیبانی استان ها و شعب، اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان و نیز علی وفایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی، معادی را همراهی می نمایند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1730

به "اعطای بیش از 7500 میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای بیش از 7500 میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید