اتاق هتل مشرف به کعبه؛ گران ترین اتاق دنیا شد

به گزارش بیباپ، یک سایت تخصصی فهرستی از مجلل ترین و گران ترین اتاق های هتل در سراسر دنیا را آنالیز کرد.

اتاق هتل مشرف به کعبه؛ گران ترین اتاق دنیا شد

به گزارش ایلنا، وب سایت Sleep Seker خاطرنشان کرد که مجلل ترین و گران ترین اتاق هتل دنیا در هتلی در شهر مقدس مکه عربستان سعودی واقع شده است. هزینه اقامت در اتاقی که در هتل قصر رافلز مکه و مشرف به کعبه واقع شده است، برای هر شب 74 هزار ریال (حدود 20 هزار دلار) بیان کرد.

دومین اتاق گرا ن قیمت هتل دنیا در رویال سوئیت با تخت کینگ در هتل چهار فصل فلورانس در فلورانس ایتالیا واقع شده است و هزینه آن حدود 17000 دلار است.

سومین اتاق گران قیمت هتل دنیا در هتل Relais Orso در رم مرکز ایتالیا واقع شده است و قیمت آن حدود 14 هزار دلار است. در رتبه چهارم، اتاقی در هتل روکو فورته آمیگو در مرکز بلژیک، بروکسل، با هزینه حدود 10000 دلار واقع شده است.

پنجم، اتاقی در هتل جمیرا فرانکفورت در فرانکفورت/ماین آلمان، با هزینه شبی حدود 9000 دلار است؛ و مقام ششم را یک اتاق در Four Seasons Hotel Surf Club در میامی آمریکا با هزینه هر شب 8.5 هزار دلار به دست آورد.

در جایگاه هفتم، اتاقی در هتل ماندارین اورینتال - ریتز مادرید در مرکز اسپانیا، مادرید، با هزینه شبی حدود 7000 دلار نهاده شده بود.

در رتبه هشتم، اتاقی در هتل Gravity Aqua Park در غورغاده، مصر با هزینه حدود 6.2 هزار دلار برای هر شب نهاده شد.

جایگاه نهم را اتاقی در هتل ال بوستان پالاس در مسقط مرکز عمان با هزینه هر شب 6000 دلار اشغال کرد. در نهایت، در رتبه دهم، اتاقی در هتل بور آو لاک زوریخ سوئیس با هزینه هر شب 5.3 هزار دلار نهاده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2373

به "اتاق هتل مشرف به کعبه؛ گران ترین اتاق دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق هتل مشرف به کعبه؛ گران ترین اتاق دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید