با جزیره سامویی بیشتر آشنا شوید

به گزارش بیباپ، گردشگران برای بازدید از درختان نخل، نارگیل و سواحلی با شن‌های سفید، قایق‌سواری به جزیره سامویی سفر می‌کنند. برای آشنایی بیشتر در مورد جزیره سامیی این مقاله را آخر بخوانید.

با جزیره سامویی بیشتر آشنا شوید

جزیره سامویی برای اولین با در 1970 توسط تعدادی کوهنورد کشف شد. در آن زمان مردم این جزیره در کشور تایلند با پرورش نارگیل و ماهیگیری امرار معاش می‌کردند. امروزه سامویی می‌تواند 2 میلیون نارگیل در ماه به بانکوک صادر کند. نزدیک‌ترین شهر به این جزیره زیبا تقریبا در فاصله 60 کیلومتری قرار دارد و Suratthani نام دارد. این جزیره برای هر سلیقه و بودجه‌ای، هتل مناسبی برای اقامت دارد. غذاهای خوشمزه محلی، طبیعتی بکر و سرسبز گرمسیری، آبشارهای رویایی، سواحل خلوت برای بدست آوردن آرامش این جزیره را به یکی از زیباترین مناطق توریستی کشور تایلند برای جذب گردشگران تور تایلند کرده است. هر ساحل این زیره فضای منحصر به خود را دارد. در این جزیره آب‌های زلال چی وانگ برای شنا مناسب هستند. ساحل لامایی یک خلیج هلالی شکل می‌باشد. ساحل Taling Ngam زیباترین غروب خورشید را دارد. جاذبه‌های طبیعی، تورهای متنوع، امکانات مخصوص اقامتی و تفریحی در سطح مناسبی هستند. مسافرین می‌توانند هر ساعتی که علاقه دارند با قایق و کشتی یا حتی پروازهای مستقیم به این جزیره سفر نمایند. سامویی با مساحتی 250 کیلومتر مربعی، در 700 کیلومتری جنوب بانکوک قرار دارد.

جزیره تائو از جزایر اطراف سامویی بوده و مکان مناسبی برای غواصی به شمار می‌رود. جزیره پنانگ نیز که به جشن‌های شبانه معروف است نمونه دیگری از این جزایر هستند. پارک ملی دریایی Angthong نیز از جاذبه‌های این جزیره برای بازدید است. سامویی حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد که اکثر آن‌ها بودایی و تعداد کمی از آن‌ها مسلمان هستند و در دهکده Hua Thanon و شهر Nathon زندگی می‌کنند. یک گروه کوچک از چینی‌ها نیز جزئی از مردم این جزیره هستند.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 661

به "با جزیره سامویی بیشتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جزیره سامویی بیشتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید