در پارک آبی بلک مونتین تایلند به اوج هیجان برسید!

به گزارش بیباپ، معرفی پارک آبی بلک مونتین، یکی از برترین پارک آبی های تایلند

سفر کردن برای هر کسی معنایی دارد. برخی از افراد سفر را به دلیل آرامشی که می دهد دوست دارند، برخی ها به سفر می روند تا در جنگل و در کنار دریا یا در طبیعت به آرامش برسند و مدتی دور از هر هیاهویی سپری نمایند، برخی از افراد به دلیل آشنایی با فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم مردم جهان سفر می نمایند، برخی ها برای شناخت تاریخ جوامع و گروهی هم برای داشتن هیجان و تخلیه انرژی! گروه آخری که گفته شد، ازهر فرصتی استفاده می کننند تا انرژی شان را تخلیه نمایند و انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز را امتحان می نمایند و در انتخاب مقصد سفرشان آنجایی را انتخاب می نمایند که حتما در آن چیز هیجان انگیزی وجود داشته باشد. تایلند یکی از کشورهای فوق العاده برای سفر است که فقط مختص دوستداران ساحل و دریا نیست. اگر شما هم عاشق هیجان هستید و تایلند را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب نموده اید، این مطلب خبرنگاران را از دست ندهید و با یکی از بهترین پارک آبی های جهان در این کشور آشنا شوید: پارک آبی بلک مونتین!

در پارک آبی بلک مونتین تایلند به اوج هیجان برسید!

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

دلیل انتخاب پارک آبی بلک مونتین چیست؟

شاید با خودتان فکر کنید چرا باید پارک آبی بلک مونتین را انتخاب کرد وقتی این همه پارک آبی وجود دارد! در جواب باید گفت این پارک با امکانات خوب و تفریحات هیجانی ای که در دل خود دارد، مطمئنا نه تنها یکی از پارک های آبی خوب تایلند، بلکه یکی از بهترین پارک های آبی جهانست. این پارک آبی نزدیک پایتخت تایلند یعنی بانکوک است و بنابراین در صورت اقامت در بانکوک می توانید به راحتی خودتان را به آن برسانید.

درباره پارک آبی بلک مونتین بیشتر بدانید

بلک مونتین در کشور تایلند قرار گرفته است و وسعتی حدود 40000 متر مربع دارد. این پارک تفریحی در سال 2011 افتتاح شد و خیلی زود توانست خود را در دل گردشگران تایلند جا کند. بلک مونتین در لیست 25 پارک آبی برتر جهان قرار گرفته است و علاوه بر این به دلیل وسعت و امکاناتی که دارد، یکی از به روز ترین پارک های آبی آسیا هم هست.

امکانات و لوزازم هیجان انگیز پارک آبی بلک مونتین

به طور کلی، این پارک آبی، 9 سرسره و 6 استخر نسبتا بزرگ دارد و انواع مختلف سرسره در این پارک آبی، مطمئنا هیجان انگیزترین قسمت پارک آبی است:

- یکی از سرسره ها، زنبور نام دارد که به رنگ زرد و مشکی و دقیقا شبیه زنبور است و حدود 76 متر ارتفاع دارد و بعد از بالا رفتن از آن کافی است خودتان را رها کنید تا با سرعت باورنکردنی ای به داخل یک استخر آب پرتاپ شوید.

- یکی از سرسره های خانواده دوست این پارک، سرسره سبز است که ارتفاعی 20 متری دارد و با شیب ملایم و کمی که دارد، فرصت خوبی برای گرم کردن خود برای یک روز پر هیجان است!

- دوست دارید دسته جمعی و با خانواده یا دوستان تفریح کنید؟ سرسره موجی پهن هم برای شما پیشنهادی دارد! این سرسره، شیب ملایمی دارد و بنابراین انتخاب خوبی برای تمام افراد بزرگ و کوچک خانواده است.

شاید بعد از امتحان کردن این همه هیجان دوست داشته باشید تا کمی استراحت کنید و از طرفی از پارک هم بیرون نروید. بنابراین می توانید یک تیوپ بردارید و در رودخانه آرام، به آرامی غوطه ور شوید…

بلک مونتین هم مانند هر پارک آبی خوب دیگری، استخر موج دارد که بر خلاف پارک های دیگر که بخش سرسره ها بهترین بخش آن هستند، استخر موج یکی از بهترین بخش های این پارک آبی است. کافی است یک تخته بردارید و خود را در آغوش موج های خروشان رها کنید… این موج ها هر 20 دقیقه یکبار در استخر ایجاد می شوند.

چطور خودمان را به این پارک آبی برسانیم؟

برای رفتن به پارک آبی بلک مونتین کافیست از شهر بانکوک، حدود 2 ساعت به سمت شمال شهر هویا هین رانندگی کنید، آن را راحت پیدا می کنید.

درباره هزینه بلیت این پارک آبی هم باید گفت که برای بزرگسالان و افراد بالای 140 سانتی متر: 600 بات (حدود 55000 تومان)

و برای بچه ها با قد بین 110 تا 140 سانتی متر: 300 بات (حدود 27000 تومان) است.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 399

به "در پارک آبی بلک مونتین تایلند به اوج هیجان برسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پارک آبی بلک مونتین تایلند به اوج هیجان برسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید