14 و 15 تیرماه اینترنت قطع می گردد؟ ، پاسخ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور

به گزارش بیباپ، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور تیرماه بدون قطع اینترنت اطلاع داد و گفت: از تجهیزات نو طراحی شده برای حفظ امنیت آزمون پس از برگزاری کنکور رونمایی و در این رابطه اطلاع رسانی می گردد.

14 و 15 تیرماه اینترنت قطع می گردد؟ ، پاسخ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور

به گزارش خبرنگاران، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در تاریخ 14 و 15 تیرماه مطرح نمود: آزمون سراسری پیش رو با تمام قوا و تجهیزات تازه طراحی شده، برگزار می گردد که ضریب امنیت آزمون سراسری را چند ده برابر خواهد نمود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: این نوید را به مردم می دهم که هر سال سعی می کنیم با تجهیزات و امکانات تازهتر و با به کارگیری تکنیک های نوین در بحث امنیت آزمون، کنکور را پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: تمهیدات سال جاری برای برگزاری آزمون یک گستردگی خاص و ویژه دارد که پس از برگزاری آزمون در این رابطه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پورعباس در پاسخ به سئوالی در این خصوص که آیا سال جاری برای برگزاری کنکور اینترنت قطع می گردد یا خیر، گفت: ما خواهان قطع اینترنت نبودیم بلکه خواهان مدیریت شبکه اینترنت هستیم و این موضوع در جلسه شورای امنیت کشور مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: سال گذشته نیز اینترنت قطع نشد ولی چنین شبهه ای ایجاد شد در حالیکه ما در پی مدیریت و ایجاد امنیت ویژه در حوزه سایبر هستیم که روی آزمون اثری نگذارد و این تصمیم گیری در شورای امنیت کشور انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2558

به "14 و 15 تیرماه اینترنت قطع می گردد؟ ، پاسخ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 و 15 تیرماه اینترنت قطع می گردد؟ ، پاسخ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید