گواردیولا: کاری که مسی و رونالدو در این سال ها نموده اند منحصربه فرد بوده است، پوچتینو مربی خیلی خوبی است

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتقاد دارد کاری که دو فوق ستاره حال حاضر فوتبال دنیا در سال های اخیر نموده اند، منحصربه فرد بوده است.

گواردیولا: کاری که مسی و رونالدو در این سال ها نموده اند منحصربه فرد بوده است، پوچتینو مربی خیلی خوبی است

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای پاری سن ژرمن است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: هر فصل این حس را داشتم که صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دشوارتر شده است. رقبا، مربیان و بازیکنان سرسخت تر شده اند. فردا ما شانس صعود به مرحله بعد را داریم و اگر پیروز به انجام این کار شویم این اتفاق خیلی خوبی برای باشگاه و بازیکنان خواهد بود، از این رو فردا سعی می کنیم صعودمان را قطعی کنیم.

وی اضافه نمود: اطمینان دارم که مربیان سال به سال بهتر می شوند. هر سال چیزهای زیادی است که به عنوان مربی می توان آنها را یاد گرفت. اطمینان دارم که پوچتینو مربی خیلی خوبی است. شما می توانید مربی خوبی بوده و جامی نبرده باشید. مربیانی که شانس قهرمانی دارند، به این خاطر است که در باشگاه های سطح بالایی هستند که سرمایه گذاری خوبی روی تیم شان می نمایند و بازیکنان سطح بالایی دارند. این بدین معنا نیست که مربیانی که تیم شان در لیگ قهرمانان نبوده و یا در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نیست، مربیان خوبی نیستند.

گواردیولا بعلاوه در تمجید از فوق ستاره آرژانتینی پاریسی ها گفت: گاهی اوقات وقتی لیونل مسی پا به توپ می گردد، شما نمی دانید که او قرار است چه کار کند و حتی خود لئو هم نمی داند که قصد انجام چه کاری را دارد. هر بازیکنی می تواند در هر تیمی در جهان ستاره باشد، اما پاری سن ژرمن سه ستاره (مسی، نیمار و امباپه) را یک جا دارد. خوشحالم که لئو هنوز هم دارد در چنین سطح و کیفیتی بازی می نماید. کاری که مسی و کریستیانو رونالدو در این سال ها نموده اند، منحصربه فرد بوده است و فکر نمی کنم چنین چیزی دوباره رخ دهد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره بازی فردا شب شاگردانش هم گفت: همه می دانند که پاری سن ژرمن تیمی باکیفیت و باشخصیت است. بازی فردا هم به طور حتم بازی متفاوت تری نسبت به بازی اخیرمان با اورتون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2226

به "گواردیولا: کاری که مسی و رونالدو در این سال ها نموده اند منحصربه فرد بوده است، پوچتینو مربی خیلی خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: کاری که مسی و رونالدو در این سال ها نموده اند منحصربه فرد بوده است، پوچتینو مربی خیلی خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید