از اندونزی، کرانچار: برای کسب تجربه در بازی های آسیایی شرکت کردیم، کره ای ها برای طلا آمده اند

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از شکست مقابل کره جنوبی تأکید کرد که بازیکنانش بازی فشرده و نزدیکی را با این تیم انجام داده اند.

از اندونزی، کرانچار: برای کسب تجربه در بازی های آسیایی شرکت کردیم، کره ای ها برای طلا آمده اند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید کشورمان در نشست خبری پس از بازی مقابل کره جنوبی گفت: دو تیم از بهترین های آسیا امروز مقابل هم بازی کردند و به همین دلیل شاهد یک بازی فشرده و نزدیک بودیم. در نهایت در این بازی سنگین، تیم کره جنوبی برنده شد اما این را در نظر بگیرید که ما با تیم زیر 21 سال به این مسابقات آمدیم، چرا که می خواهیم مقدمات آماده سازی خودمان را انجام دهیم تا با این جوانان طلایی تیم خوبی را پرورش دهیم.

وی اضافه کرد: اینجا آمدیم تا کسب تجربه کنیم، چراکه هدف اول ما صعود به المپیک 2020 است. به همین دلیل با تیم زیر 21 سال به این مسابقات آمدیم و حتی توانستیم صدرنشین از گروه مان صعود کنیم و به کره جنوبی برخورد کردیم، اما تیم کره آمده بود تا مدال طلا بگیرد. آنها تیم خیلی خوبی هستند و چند ستاره بزرگسال خود را هم به این مسابقات آوردند که تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان ما داشتند. به نظر من این تیم نزدیک به کسب جام است، هرچند که صدرنشینی ما باعث شد خیلی زود به کره جنوبی برخورد کنیم و به آنها بابت این پیروزی تبریک می گویم. به بازیکنان خودم هم تبریک می گویم که شانه به شانه با ستاره های کره جنوبی جنگیدند و در نهایت در این مسابقه سخت این تیم کره جنوبی بود که برنده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 20

به "از اندونزی، کرانچار: برای کسب تجربه در بازی های آسیایی شرکت کردیم، کره ای ها برای طلا آمده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، کرانچار: برای کسب تجربه در بازی های آسیایی شرکت کردیم، کره ای ها برای طلا آمده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید