شانس تنیس روی میز برای مدال انفرادی بازی های آسیایی بیشتر است

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، ملی پوشان تنیس روی میز که پس از حضور در تورنمنت بین المللی مجارستان، چهارشنبه هفته گذشته به کشور بازگشتند پس از یک دوره استراحت از دوشنبه مجددا وارد اردوی آماده سازی می شوند تا از سه شنبه (23 مردادماه) آخرین مرحله تمرینات خود را پیش از اعزام به بازی های آسیایی آغاز کنند.

شانس تنیس روی میز برای مدال انفرادی بازی های آسیایی بیشتر است

به جز امین احمدیان که همراه با تیم تنیس روی میز جوانان به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در میانمار اعزام شده است، دیگر ملی پوشان اعزامی به اندونزی یعنی نوشاد ونیما عالمیان همراه با افشین نوروزی در این مرحله از تمرینات حضور خواهند داشت.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درگفتگو با خبرنگاران با یادآوری اینکه این اردو در بابل و آکادمی نوشاد عالمیان برگزار می شود، گفت: ملی پوشان تا حدی زیادی به آمادگی لازم برای حضور در بازی های آسیایی دست یافته اند با این حال سعی مان این است در این اردو، نقاط ضعف که هنوز در عملکرد بازیکنان دیده می شود را پوشش دهیم و همزمان نقاط قوت آنها را هم تقویت کنیم. در کل روی سرعت و چابکی ملی پوشان تاکید زیادی خواهیم داشت.

وی همچنین با یادآوری اینکه اردوی مجارستان تاثیر لازم را در بهبود وضعیت ملی پوشان تنیس روی میز داشت، خاطرنشان کرد: حضور در تورنمنت بین المللی این کشور کمک کرد تا به واسطه رویارویی با حریفان تمرینی مختلف، وضعیت آمادگی ملی پوشان بهبود پیدا کند. خود بازیکنان هم از حضور در این تورنمنت راضی بودند و همین مسئله می تواند کمک حالِ آمادگی روحی و روانی آنها باشد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه در آستانه اعزام به محل برگزاری بازی های آسیایی در اندونزی، نوشاد و نیما عالمیان در وضعیت خیلی خوبی قرار دارند، خاطرنشان کرد: البته افشین نوروزی هم در سطح خودش آماده است. در کل به نسبت اردوها و تمریناتی که داشته ایم، به وضعیت خوبی دست پیدا کرده ایم آن حد که امیدواریم بازیکنان مان بتوانند عملکرد خوبی در بازی ها داشته باشند.

چقدر عملکرد خوبی بازیکنان را نزدیک به مدال آوری پیش می کنید؟، لطف الله نسبی در پاسخ به این پرسش گفت: البته کسب مدال تنیس روی میز در بازی های آسیایی با توجه به حضور قدرت های جهانی مانند چین، کره جنوبی و ژاپن خیلی سخت است. مدال بازی های آسیایی در تنیس روی میز با مدال المپیکی برخی دیگر از رشته ها برابری می کند. با این حال امیدوارم هستیم که بتوانیم به این مدال دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در کل هم شانس مان برای کسب مدال در بخش انفرادی بیشتر از تیمی است. در بخش انفرادی بازی های آسیایی از هر کشور فقط دو بازیکن اجازه حضور دارند و همین مسئله کار را کمی راحت تر می کند. در بخش تیمی هم اما امیدوار هستیم که بتوانیم تا جمع هشت تیم برتر پیش رویم.

سرمربی ملی تنیس روی میز در پایان با یادآوری اینکه این تیم 29 مردادماه عازم جاکارتا می شود، به این پرسش مبنی بر اینکه کدام یک از ملی پوشان به مدال آوری در بخش انفرادی نزدیک تر هستند؟، پاسخ داد و گفت: نوشاد ونیما عالمیان، این دو بازیکن از نظر رنکینیگ جهانی وضعیت بهتری دارند و در آمادگی خوبی هم به سر می برند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 5

به "شانس تنیس روی میز برای مدال انفرادی بازی های آسیایی بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس تنیس روی میز برای مدال انفرادی بازی های آسیایی بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید