علیرضا رضایی: بحث فوتبال تکراری است، باید همه ورزش ها دیده شوند، جام تختی برای تیم امید و بزرگسالان اهمیت زیادی دارد

به گزارش بیباپ، علیرضا رضایی، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: راجع به بحث فوتبال همواره صحبت می گردد و حرف امروز و دیروز نیست، به هرصورت همه ورزشکاران زحمت می کشند و تبعیض خوب نیست.

علیرضا رضایی: بحث فوتبال تکراری است، باید همه ورزش ها دیده شوند، جام تختی برای تیم امید و بزرگسالان اهمیت زیادی دارد

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص جام بین المللی تختی گفت: فعلا 10 تیم خارجی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده اند. البته این رقابت ها فعلا بیشتر برای ما جنبه داخلی و انتخابی تیم ملی دارد چون قرار است بر مبنای نتایج آن، تیم ملی امید برای حضور در جام جهانی و قهرمانی آسیا انتخاب گردد و همچنین جام تختی یکی از معیارهای انتخاب تیم کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در قهرمانی آسیاست.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد کشتی گیران ما این روزها خیلی از آمادگی خوبی سود نمی برند و همین موضوع کیفیت فنی جام تختی را زیر سوال می برد، تاکید نمود: با توجه به اینکه یکی از ملاک های انتخاب تیم ملی است، مسلما همه کشتی گیران با تمام قوا در این جام حضور پیدا خواهند کرد. حتی اگر از آمادگی خیلی خوبی هم سود نبرند، باز با تمام توان شان روی تشک می جنگند.

رضایی در خصوص بحث انتخابات فدراسیون کشتی ادامه داد: ما همچنان منتظر اعلام وزارت ورزش هستیم و نمی دانیم در خصوص بحث بازنشسته ها چه تصمیمی اتخاذ شده است.

نایب قهرمان سابق المپیک با اشاره به اعتراضاتی که از سوی بسیاری از رشته ها در خصوص توجه تبعیض آمیز به فوتبال صورت می گیرد، توضیح داد: این حرف ها تکراری است، راجع به بحث فوتبال همواره صحبت می گردد و حرف امروز و دیروز نیست. به هرصورت همه ورزشکاران زحمت می کشند و تبعیض خوب نیست، همه باید دیده شوند. هم فوتبال و هم ورزشکاران سایر رشته ها. از نظر من همه قهرمانان و همه رشته ها باید مورد احترام و توجه باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 155

به "علیرضا رضایی: بحث فوتبال تکراری است، باید همه ورزش ها دیده شوند، جام تختی برای تیم امید و بزرگسالان اهمیت زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا رضایی: بحث فوتبال تکراری است، باید همه ورزش ها دیده شوند، جام تختی برای تیم امید و بزرگسالان اهمیت زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید