برای بردن حریفان به طرفداران احتیاج داریم، بازی با استرالیا در کشور ثالت سندیت ندارد (تور استرالیا ارزان)

به گزارش بیباپ، جواد داوری گفت: ما برای مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال به حمایت طرفداران احتیاج داریم تا شرایط را برای حریفان خود سخت کنیم.

برای بردن حریفان به طرفداران احتیاج داریم، بازی با استرالیا در کشور ثالت سندیت ندارد (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال درباره شرایط تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی اظهار کرد: اردوی تیم ملی از شنبه هفته آینده استارت خواهد خورد و با شروع اردو ها حامد حدادی هم به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد. بازی های سختی در این پنجره با چین و استرالیا در خانه داریم که می خواهیم در این ملاقات ها برترین نتایج را بگیریم. به هر حال این پنجره آخرین میزبانی ما است و باید از آن برترین استفاده را ببریم تا نتیجه مدنظر برای ما رقم بخورد.

او ادامه داد: در حال مکاتبه و رایزنی هستیم تا بتوانیم شرایط را برای حضور تماشاگران که سرمایه های ملی ما هستند فراهم کنیم تا از امتیاز میزبانی بهره کامل ببریم. ما در این ملاقات ها به حمایت آن ها احتیاج داریم تا در هنگام بازی شرایط را برای حریفان سخت کنیم.

او درباره اینکه شنیده می گردد استرالیا خواهان بازی با ایران در کشور ثالث است، گفت: تا به امروز چیزی به ما اعلام نشده است. البته ملاک ما هم ارسال نامه کتبی از طرف فیبا برای ما بوده که تا به امروز چیزی در این مورد برای ما ارسال نشده است. البته این شایعات هم چندان سندیت ندارد، زیرا شرایط به شکلی نیست که استرالیا نتواند برای ملاقات با ما به ایران سفر کند.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره اینکه تکلیف بازی با ترکیه به کجا انجامید، توضیح داد: تیم های باشگاهی این کشور درگیر مسابقات داخلی خودشان هستند و خیلی سخت است تا شرایط برای بازی ما با آن ها فراهم گردد.

داوری درباره حضور بچیروویچ به عنوان مدیرفنی تیم ملی بسکتبال اعلام کرد: او مربی با تجربه ای است و علت اصلی اینکه او را برای این سمت انتخاب کردیم این است که چندین سال سابقه کار در تیم های باشگاهی لیگ چین را در کارنامه دارد و به واسطه حضورش در آنجا شناخت خوبی هم از بازیکنانش دارد. جدا از این دارای رزومه خوبی هم است و حضورش می تواند منشا اتفاقات خوبی برای بسکتبال باشد.

او درباره اینکه حمایت ها از طرف وزارت ورزش چگونه است، اظهار کرد: نسبت به توقعی که از ما می رود، احتیاج است به همان شکل هم نگاه و توجه به ما صورت بگیرد تا شرایط بهتر و بهتر گردد تا بتوانیم جایگاه بسکتبال را بهتر از شرایط کنونی اش پیش ببریم. خدا را شکر تا به امروز همه چیز از طرف وزارت ورزش و حتی کمیته ملی المپیک خوب بوده، اما احتیاج است بهتر از قبل مورد توجه واقع شویم.

خبرنگاران ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2454

به "برای بردن حریفان به طرفداران احتیاج داریم، بازی با استرالیا در کشور ثالت سندیت ندارد (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بردن حریفان به طرفداران احتیاج داریم، بازی با استرالیا در کشور ثالت سندیت ندارد (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید