میررحیمی: سال آینده دو مسابقه تدارکاتی برای ریکرو داریم، رکورد مردان بیشتر از انتظار است

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: در بخش مردان رکوردهای خوبی داریم و طبق برنامه انتظار نداشتیم که در این مقطع به این نتایج برسیم.

میررحیمی: سال آینده دو مسابقه تدارکاتی برای ریکرو داریم، رکورد مردان بیشتر از انتظار است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو در مورد برنامه های تمرینی تیم ملی گفت: در حال حاضر مرحله پنجم اردوها را طی می کنیم و تا اینجای کار برنامه هایی که اجرا کردیم، توانسته بچه ها را به سطح آمادگی خوبی برساند به خصوص تیم مردان که رکوردهای خوبی را ثبت می نمایند و طبق برنامه انتظار نداشتیم که در این مقطع به این رکوردها برسیم.

وی اضافه نمود: ما 10 مرحله اردو در نظر گرفتیم و 5 مرحله از آن را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم که در نهایت و در خاتمه 10مرحله اردو به سطح خوب آمادگی برای شرکت در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک که در خرداد ماه در فرانسه است، برسیم.

سرمربی تیم ملی تاکید نمود: دو مسابقه تدارکاتی در سال آینده برای تیم ملی در نظر گرفتیم. اولین مسابقاتی که در تقویم فدراسیون جهانی قرار گرفته کاپ آسیایی تایلند و مرحله دوم جام جهانی شانگهای است که برای ما مسابقات تدارکاتی محسوب می گردد. امیدوارم بتوانیم در فرانسه تمام سهمیه هایی که شانس دریافت آنها را داریم کسب کنیم. امید زیادی به این مسابقات داریم البته کار سختی است اما با تمام وجود برای تحقق آن کوشش می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1548

به "میررحیمی: سال آینده دو مسابقه تدارکاتی برای ریکرو داریم، رکورد مردان بیشتر از انتظار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میررحیمی: سال آینده دو مسابقه تدارکاتی برای ریکرو داریم، رکورد مردان بیشتر از انتظار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید