گتوزو بعد از سومین تساوی پیاپی میلان در سری A چه گفت؟

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم میلان از ناکامی تیمش در خط حمله راضی نیست و خواهان پیشرفت تیمش و استفاده از فرصت ها شد.

گتوزو بعد از سومین تساوی پیاپی میلان در سری A چه گفت؟

به گزارش خبرنگاران، هفته ششم رقابت های سری A با انجام دو دیدار به سرانجام رسید. میلان با گل به خودی بازیکن حریف پیش افتاد اما گل تساوی را از امپولی که تازه به سطح اول لیگ ایتالیا صعود نموده است، دریافت کرد تا دو امتیاز دیگر را از دست دهد.

جنارو گتوزو سرمربی میلان بعد از این دیدار گفت: الان نمی توانم این ادعا را داشته باشم که تیم خوبی هستیم. تیم خوب تیمی است که مستحکم بازی کند و در خط حمله از فرصت ها استفاده کند. این بازی بد دیگر و دو امتیازی که از دست رفت. باید روی تمام کنندگی خودمان بیشتر کار کنیم. شرایط برای تیم ما در حمله خوب پیش نمی رود و نمی توانیم موقعیت های خودمان را تبدیل به گل کنیم. نمی توانم از رومانولی انتقاد کنم. اگر قرار باشد از او انتقاد کنم باید از بازیکنانی که فرصت های خوب گلزنی را از دست دادند نیز انتقاد کنم.

این مربی که خود سابقه بازی در تیم میلان را در کارنامه ورزشی اش دارد در ادامه افزود: اشتباه در هر دیداری رخ می دهد و اجتناب ناپذیر است ولی ما باید به خودمان بیاییم. نباید اجازه دهیم تا آمار اشتباه ما زیاد گردد. ما موقعیت های خوبی روی دروازه حریفان ایجاد می کنیم ولی قادر به تمام کردن آنها و باز کردن دروازه حریف نمی شویم و همین باعث می گردد تا تیم حریف روحیه بگیرد و دروازه ما را باز کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 57

به "گتوزو بعد از سومین تساوی پیاپی میلان در سری A چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوزو بعد از سومین تساوی پیاپی میلان در سری A چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید