کوتینیو به ماندن نزدیک تر شد

به گزارش بیباپ، چند نمایش خوب در هفته های اخیر سران بارسا را متقاعد نموده تا ستاره برزیلی شان را برای فصل آینده حفظ نمایند و از فروش او صرف نظر نمایند.

کوتینیو به ماندن نزدیک تر شد

کوتینیو به ماندن نزدیک تر شد

فیلیپه کوتینیوی برزیلی در ژانویه 2018 لیورپول را ترک کرد و به نوکمپ آمد تا پیراهن بارسلونا را به تن کند. با وجود نمایش های خوب کوتینیو در اولین بازی هایش برای بارسا، فصل 2018-2019 برای او با فراز و نشیبهای زیادی همراه بود. او در این فصل نتوانست آنطور که انتظار می رفت برای کاتالان ها بدرخشد و جایگاهش در ترکیب اصلی را بارها با عثمان دمبله دست به دست کرد.

کمبود دقایق حضور کوتینیو در زمین به این شایعات دامن زده بود که بارسا آماده است در تابستان پیش رو پیشنهادهای باشگاه های دیگر برای جذب ستاره برزیلی را با نظر مثبت آنالیز کند. از باشگاه هایی مثل چلسی، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن هم به عنوان مقاصد احتمالی کوتینیو یاد شده بود.

اما سایت گل می گوید نمایش های بهتر کوتینیو در چند وقت اخیر باعث شده مدیران ارشد بارسلونا به این نتیجه برسند که بهتر است فصل آینده هم این ستاره برزیلی را در نوکمپ حفظ نمایند. اینکه کوتینیو فردا چهارشنبه در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم سابقش لیورپول، از ابتدا به میدان خواهد رفت تقریباً قطعی است.

این درحالی است که تا چند هفته پیش مدیران بارسا صرفاً به این فکر می کردند که با چه تمهیداتی می توانند از فروش کوتینیو درآمدی بدست آورند که هزینه 135 میلیون یورویی شان برای خرید او از لیورپول را پوشش دهد اما درخشش او در همین چند هفته نظر مدیریت باشگاه کاتالان را به کلی عوض نموده.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 203

به "کوتینیو به ماندن نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو به ماندن نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید