کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی

به گزارش بیباپ، فرشته کریمی مهر، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: رقابت های تکواندوی آزاد قهرمانی بانوان کشور در رده های سنی بزرگسالان و جوانان چهارشنبه شب در خانه تکواندوی فدراسیون به کار خود سرانجام داد و سهم تکواندوی قم از مدال های توزیع شده یک مدال بود.

کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی

وی اضافه نمود: ارزش کسب مدال در مسابقات آزاد بسیار بالا تلقی می گردد زیرا ستاره های تکواندوی ایران در اوزان مختلف و بازیکنان ملی پوش در این مسابقات حضور پیدا می نمایند و رسیدن به مدال در این رقابت ها به هیچ وجه کار ساده ای نیست.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوی قم 4 ورزشکار در مسابقات آزاد بانوان کشور داشت که فرناز امینی، یکی از 4 تکواندوکار قمی توانست در دسته وزنی خود به مدال برنز دست پیدا کند.

کریمی مهر بیان داشت: دختر افتخار آفرین قمی و هوگوپوش وزن چهارم استان، پس از برد مقابل نمایندگان آذر بایجان شرقی و اصفهان نتیجه را به نماینده ای از تهران واگذار کرد و مدال برنز رقابت های آزاد تکواندوی بانوان جوانان و بزرگسالان کشور را به گردن آویخت.

وی مطرح کرد: حدیثه حسن زاده در وزن دوم، معصومه ترابی در وزن سوم و فاطمه عرب پور در وزن چهارم دیگر تکواندوکاران قمی حاضر در این رقابت ها بودند که حضور در این رقابت ها را تجربه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 118

به "کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید