کانادا میزبان جام جهانی جوانان شد ، تغییرات در سیستم رنکینگ داوری

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، این نشست در هتل کامینو ریال پولانکو شهر مکزیکوسیتی برگزار گردید. ترکیه که نامزد میزبانی رقابتهای جهانی جوانان بود در آخرین لحظه کنار کشید و کانادا به عنوان تنها نامزد، به عنوان میزبان رقابتها برگزیده شد.

کانادا میزبان جام جهانی جوانان شد ، تغییرات در سیستم رنکینگ داوری

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

بر پایه گزارش سایت فدراسیون جهانی، شهر بورنابی که در 30 کیلومتری ونکوور واقع شده است، به عنوان شهر میزبان انتخاب شده است.

در این نشست که چونگوون چو، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، حضور داشت، جان واکر که رئیس گروه شرکت های مکواری در آسیا هست به عنوان رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون جهانی انتخاب شد.

در این نشست همچنین لباس های رنگارنگ داوران به معرض نمایش شرکت کنندگان گذاشته شد تا بازخورد آن معین گردد. همچنین چاکر چلبات، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، موضوع سیستم رنکینگ داوری را پیشنهاد داد.

جیهو چوی، رئیس اتحادیه تکواندو پان - آمریکن پیشنهاد برگزاری یک رقابت جدید تحت عنوان جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو را عنوان کرد.

چو، رئیس فدراسیون جهانی، همچنین از برگزاری یک اردوی مشترک داوران و مربیان در ماه مه سال 2016 در مویو کشور کره اطلاع داد. این اتفاق پیش از برگزاری رقابتهای المپیک 2016 روی خواهد داد.

نشست فوق العاده بعدی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه مه سال 2016 در مویو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 414

به "کانادا میزبان جام جهانی جوانان شد ، تغییرات در سیستم رنکینگ داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا میزبان جام جهانی جوانان شد ، تغییرات در سیستم رنکینگ داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید