پیولی: زلاتان شرایط زمین را باعث مصدومیتش می داند، اینتر را شکست ندهیم، باید با قهرمان خداحافظی کنیم

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم فوتبال میلان اعتراف کرد که تساوی خانگی مردانش مقابل یوونتوس ضربه سنگینی به شانس قهرمانی این تیم در سری A زده است.

پیولی: زلاتان شرایط زمین را باعث مصدومیتش می داند، اینتر را شکست ندهیم، باید با قهرمان خداحافظی کنیم

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان پس از تساوی بدون گل شب گذشته (یکشنبه) روسونری برابر یوونتوس در هفته بیست و سوم سری A اعتراف کرد که مردانش دیگر حاشیه امنیتی برای از دست دادن امتیاز مقابل رقبای مستقیم ندارند، چون در غیر این صورت باید قید قهرمانی در سری A را بزنند. میلان در این بازی علاوه بر دو امتیاز باز خانگی، ستاره سوئدی اش زلاتان ابراهیموویچ را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون آشیل در دقیقه 28 از دست داد.

پیولی در انتها مسابقه ابتدا راجع به شرایط ایبرا به خبرنگاران توضیح داد و گفت: ایبرا از ناحیه تاندون آشیل درد دارد. او زمین بازی را مسبب این اتفاق می داند. زمین بازی خیلی سفت بود. امیدواریم که او تا چند روز دیگر آماده شود.

بهترین موقعیت های میلان از طریق اولیویه ژیرو و داویده کالابریا به هدر رفت، هر چند وویچح شزنی دروازه بان یوونتوس هم به طور جدی به دردسر نیفتاد.

پیولی افزود: عملکرد ما از حیث بازیسازی و ایجاد موقعیت خوب بود اما در محوطه جریمه حریف دقت لازم را نداشتیم. شرایط زمین مسابقه هم کار را سخت تر کرده بود. چمن نامناسب باعث شد که ما در دریافت های اول مان دچار مشکل شویم و به همین دلیل برای کنترل توپ مجبور بودیم که چند ضربه به آن بزنیم و همین موضوع سرعت بازی مان را پایین می آورد. سعی داشتیم که خطرساز شویم و موقعیت های یوونتوس را محدود کنیم. چیزی که بازی مان کم داشت، ضربات نهایی در یک سوم دفاعی حریف بود، البته فکر هم نمی کنم که مشکل ما تاکتیکی بوده باشد، چون به مقدار کافی در محوطه جریمه حریف بازیکن داشتیم اما در زدن ضربه انتهای مشکل داشتیم.

سرمربی روسونری افزود: هفته گذشته برای ما هفته آسانی نبوده، چون پذیرش اتفاقاتی که رخ داد یک چیز است و جبران آنها چیز دیگر. لیوان ما به خاطر نتیجه بازی مان مقابل اسپتزیا نیمه پر است نه تساوی برابر یوونتوس. اگر آن بازی را برده بودیم، نتیجه بازی امشب کاملاً متفاوت بود. می دانیم که نتیجه این بازی و بازی بعدی برابر اینتر تأثیر زیادی در آینده تیم ما خواهد داشت. اگر اینتر را شکست دهیم، آن وقت فصل جاری برای ما خیلی شبیه به فصل گذشته خواهد بود که در آن در آخرین هفته یک پیروزی کسب کردیم و در نهایت نایب قهرمان شدیم اما همزمان خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان را هم حس می کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2302

به "پیولی: زلاتان شرایط زمین را باعث مصدومیتش می داند، اینتر را شکست ندهیم، باید با قهرمان خداحافظی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: زلاتان شرایط زمین را باعث مصدومیتش می داند، اینتر را شکست ندهیم، باید با قهرمان خداحافظی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید