پیشنهاد افزایش 20 درصدی تعداد صندوق های رأی در ملایر، ثبت نام 27 نامزد تا امروز

به گزارش بیباپ، خبرنگاران/همدان رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر از ثبت نام 27 نفر طی سه روز گذشته در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اطلاع داد و گفت: پیشنهاد افزایش 20 درصدی تعداد صندوق های رأی را دادیم که تا به امروز با افزایش 10 درصدی آن موافقت شده است.

پیشنهاد افزایش 20 درصدی تعداد صندوق های رأی در ملایر، ثبت نام 27 نامزد تا امروز

حسین فارسی شامگاه آدینه 22 اسفند ماه در جمع خبرنگاران، به برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 163 روستا و شش شهر این شهرستان اشاره و اظهار کرد: اعضای اصلی شورای اسلامی شهر ملایر با جمعیتی بالای 50 هزار نفر، هفت نفر، اعضای اصلی شوراهای اسلامی پنج شهر ملایر شامل زنگنه، اسلامشهر آق گل، سامن، ازندریان و جوکار با جمعیتی زیر 50 هزار نفر پنج نفر، شورای اسلامی 142 روستا با جمعیت بیش از 1500 نفر سه نفره و 21 روستا با جمعیت زیر 1500 نفر پنج نفره است.

فارسی توضیح داد: داوطلبان می توانند به وسیله چهار روش اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه، دفاتر پیشخوان دولت و یا مراجعه حضوری به فرمانداری نسبت به نام نویسی و دریافت رسید ثبت نام اقدام نمایند.

وی ثبت نام به وسیله اپلیکیشن های موبایلی و به صورت غیرحضوری را به علت رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب تر دانست و افزود: با این حال همکاران ما در فرمانداری آمادگی ثبت نام از داوطلبان به صورت حضوری را دارند و تا به امروز 16 نفر به صورت غیرحضوری و 11 نفر به صورت حضوری ثبت نام کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اینکه در سومین روز از ثبت نام شوراها 9 نفر نامزد انتخابات شدند، بیان نمود: از تاریخ 20 اسفندماه تا ساعت 18 روز 22 اسفندماه، در مجموع 27 نفر نامزد انتخابات شورای اسلامی شهرستان ملایر و پنج شهر تابعه آن شدند که از این تعداد دو نفر خانم و 25 نفر آقا هستند.

وی با بیان اینکه از مجموع تعداد ثبت نام نمایندگان 16 نفر دارای مدرک کارشناسی، 10 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و یک نفر نیز دارای مدرک دکتری است، افزود: از این تعداد 22 نفر برای انتخابات شورای شهر ملایر، چهار نفر برای شورای شهر جوکار و یک نفر نیز برای شورای شهر زند ثبت نام کردند.

فارسی یادآورشد: افراد متخصص، با تجربه و علاقمند به خدمت رسانی به مردم، در این عرصه ورود نمایند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند تا با مشارکت مردم در پای صندوق های رأی، انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری تعداد صندوق های اخذ رأی در شهرستان ملایر 214 صندوق و برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از 250 صندوق بوده است، عنوان کرد: پیشنهاد افزایش 20 درصدی تعداد صندوق های رای را دادیم که تا به امروز با افزایش 10 درصدی آن موافقت شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر به الکترونیکی بودن 95 درصد فرآیند انتخابات اشاره و گفت: تمامی مراحل انتخابات به غیر از اخذ رأی و شمارش آراء به صورت الکترونیکی انجام می گردد و ما از همه توان خود برای حضور هر چه بیشتر و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی استفاده می کنیم.

فارسی بر لزوم رعایت قانون و برخورد با هرگونه تبلیغات زودهنگام تأکید کرد و گفت: اعضای 11 نفره هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و 13 نفره هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شدند و همزمان با شروع نام نویسی داوطلبان، نظارت خود را به طور رسمی شروع کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1823

به "پیشنهاد افزایش 20 درصدی تعداد صندوق های رأی در ملایر، ثبت نام 27 نامزد تا امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد افزایش 20 درصدی تعداد صندوق های رأی در ملایر، ثبت نام 27 نامزد تا امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید