پیروزی تیم آ. اک یونان با سانتر 3 امتیازی احسان حاج صفی (تور یونان)

به گزارش بیباپ، کاپیتان تیم ملی ایران با یک ارسال زمینه ساز فزونی لحظه آخری تیمش مقابل آترومیتوس شد.

پیروزی تیم آ. اک یونان با سانتر 3 امتیازی احسان حاج صفی (تور یونان)

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

در یکی از بازی های هفته هشتم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که برای سومین مسابقه متوالی میلاد محمدی را به عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت و احسان حاج صفی را روی نیمکت می دید، از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آگیا سوفیا به مصاف آترومیتوس رده هفتمی رفت.

آ. ا. ک آتن که طی سه هفته گذشته سوپر لیگ یونان به فزونی رسیده بود، امروز در آستانه تساوی بدون گل خانگی مقابل آترومیتوس قرار داشت و حملات این تیم از دست می رفت تا اینکه یک ارسال از کاپیتان تیم ملی ایران برای این تیم منجر به کسب سه امتیاز برای آتنی ها شد.

احسان حاج صفی که از دقیقه 81 به عنوان آخرین تعویضی آ. ا. ک آتن وارد زمین شده بود، در دومین دقیقه وقت های تلف شده با یک ارسال خطرناک از کرنر سمت چپ زمین موقعیت سازی کرد که توپ در یک رفت و برگشت مجددا به محوطه جریمه آترومیتوس بازگشت و منجر به اعلام پنالتی برای آ. ا. ک شد.

پنالتی به دست آمده برای آ. ا. ک آتن را نورالدین امرابط تبدیل به گل کرد تا این تیم به پیروزی یک بر صفر مقابل آترومیتوس در حضور تماشاگران خودی برسد، 18 امتیازی گردد و به رده دوم جدول سوپر لیگ یونان صعود کند.

احسان حاج صفی که پس از پنج هفته حضور ثابت در ترکیب آ. ا. ک آتن در دو ملاقات اخیرشان فرصت بازی به دست نیاورده بود، امروز در زمان کوتاه مدت ورودش به زمین نتیجه بخش ظاهر شد و توانست با یک ارسال منجر به کسب سه امتیاز مقابل آترومیتوس گردد.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن مثل هفته گذشته 90 دقیقه در ترکیب تیمش مقابل آترومیتوس حضور داشت و هفتمین بازی فصل خود را انجام داد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2453

به "پیروزی تیم آ. اک یونان با سانتر 3 امتیازی احسان حاج صفی (تور یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم آ. اک یونان با سانتر 3 امتیازی احسان حاج صفی (تور یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید