پورموسوی: امیدوارم تیم جوانان در چند تورنمنت بین المللی شرکت کند، بازیکنانم هنوز در شرایط ایده آل نیستند

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: مسابقات بین المللی باعث می شود تا بازیکنان به پختگی برسند و ما هم به شناخت کاملی از تیم دست پیدا کنیم.

پورموسوی: امیدوارم تیم جوانان در چند تورنمنت بین المللی شرکت کند، بازیکنانم هنوز در شرایط ایده آل نیستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, سیداکبر پورموسوی بعد از دیدار تدارکاتی تیم فوتبال جوانان ایران مقابل نساجی مازندران گفت: صد درصد این بازی ها به تیم ما کمک می کند و جا دارد تشکر کنم از باشگاه نساجی که در بازی محبت آمیز امروز حاضر شد. بازیکنان ما بعد از دو ماه و نیم در کنار هم قرار گرفته اند و به تازگی اردوی تیم آغاز شده است, برای همین مقداری کیفیت بازیکنان پایین بود، ولی می دانیم با تمرین شرایط آنها ایده آل می شود.

وی با اشاره به حضور تیم جوانان در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا, خاطر نشان کرد: تیم ما توانسته است از مرحله مقدماتی صعود کند و حالا هم تمام تلاش خود را می کند تا در دور بعدی مسابقات پیروز باشد. بچه ها باید بدانند که دور قبلی مسابقات تمام شده است و از این به بعد مسابقات مهمتری را در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: با شرایطی که فدارسیون دارد, ما هر ماه فقط یک اردو می توانیم برگزار کنیم. الان در اردوی بهمن ماه هستیم و یک اردوی دیگر در اسفند نیز برگزار می کنیم. البته از فروردین سال آینده به بعد کارمان سخت تر می شود و امیدوایم در سال جدید بتوانیم در چند تورنمنت بین المللی حضور پیدا کنیم, چرا که این مسابقات بین المللی باعث می شود تا بازیکنان به پختگی برسند و ما نیز به شناخت کاملی از تیم دست پیدا کنیم.

پورموسوی در خاتمه شرح داد: در دی ماه به شش کشور درخواست برگزاری بازی محبت آمیز دادیم، اما هنوز جواب نداده اند. قطر, عمان, هند و امارات از جمله این کشور ها بودند. امیدواریم بتوانیم تا قبل از خاتمه سال چند بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم تا شرایط مان بهتر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 844

به "پورموسوی: امیدوارم تیم جوانان در چند تورنمنت بین المللی شرکت کند، بازیکنانم هنوز در شرایط ایده آل نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: امیدوارم تیم جوانان در چند تورنمنت بین المللی شرکت کند، بازیکنانم هنوز در شرایط ایده آل نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید