لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس، تراکتور و فولاد؛ صعود، رکورد و امید!

به گزارش بیباپ، هفته پنجم دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (دوشنبه) پیگیری می گردد و سه نماینده کشورمان به مصاف رقبا خواهند رفت.

لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس، تراکتور و فولاد؛ صعود، رکورد و امید!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ شاپرک تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2021 قابل قبول بوده است. اینکه هنوز شانس صعود میان تیم های ایرانی باقی مانده، می تواند امیدوار نماینده باشد و چه بسا با کمی کوشش این امیدها به پایان نیز برسد. جایی که سه نماینده کشورمان در گروه های B و D و E کار خود را در پنجمین هفته از دیدارهای مرحله گروهی پیگیری خواهند کرد تا تکلیف شان را روشن نمایند.

الوحده - پرسپولیس

فینالیست دوره قبل منطقه غرب و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، تنها تیمی بوده که تا به اینجا کار رکورد صددرصد پیروزی را از خود به جا گذاشته است. از همین رو پرسپولیس کارش برای صعود با 12 امتیاز نهایی شده و آنها صرفاً برای قطعی کردن صدرنشینی و احتمالاً حفظ رکورد صددرصد پیروزی ها به مصاف الوحده امارات خواهند رفت. الوحده پس از پرسپولیس 12 امتیازی با 7 امتیاز امیدوار به صعود از گروه E مسابقات است و البته بدش نمی آید به عنوان تیمی که پیروز به شکست پرسپولیس شده، معرفی گردد. از همین رو الوحده با سرمربی نامدارش، تن کاته حسابی با انگیزه است و همین مسئله می تواند برای پرسپولیس دردسر گردد.

شاگردان یحیی گل محمدی در صورت کسب یک امتیاز هم صعود خود را به عنوان تیم اول قطعی خواهند کرد و می توانند جشن صعود برپا نمایند و شاید برای این کار چندان به دردسر نیفتند. یحیی گل محمدی برای حفظ آمادگی تیمش و ریکاوری آنها، در بازی برگشت مقابل گوا به اعدادی از بازیکنانش استراحت داد و حالا آنها با تمام قوا مقابل الوحده ای حاضر می شوند که روز آدینه برای پیروزی مقابل الریان به آب و آتش زده بود.

تراکتور - پاختاکور

تراکتور در کنار پرسپولیس تنها تیم ایرانی است که شکست را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا تجربه نکرده است. شاید کمتر کسی انتظار امتیازگیری آنها در گروه B لیگ قهرمانان را داشت، اما حالا با کسب 6 امتیاز از چهار بازی ابتدایی رتبه دوم جدول را در اختیار دارند. تراکتور هنوز این شانس را دارد که با پیروزی در دو بازی پایانی به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند، هرچند کار سختی است.

تراکتور که هر سه بازی دور رفت را با تساوی شروع کرد، به اولین برد خود در دور برگشت برابر نیروی هوایی عراق رسید. این تیم حالا باید به مصاف پاختاکور قدرتمندی برود که اگر در بازی رفت تجربه به کارشان آمده بود، حالا صدرنشین بود، اما کم تجربگی پیروزی تراکتور را تبدیل به مساوی کرد. شاگردان رسول خطیبی، ابتدا به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری خود هستند تا همچنان شانس صعود داشته باشند و مسلماً برای افزایش شانس خود باید به کسب 3 امتیاز فکر نمایند چرا که بازی نهایی مقابل شارجه صدرنشین سخت تر و دشوارتر خواهد شد.

فولاد - السد

کار برای فولاد هنوز تمام نشده؛ تیمی که شاید در دشوارترین شرایط توانسته شگفتی ساز گردد و البته تیم های قدرتمند گروهش از جمله السد و النصر را به دردسر بیندازد. آن چیزی که فولادی ها تا اینجای کار کم داشتند، تجربه بود. تجربه ای که اگر بود، شاید این فرصت را در دور رفت به السد و النصر نمی داد تا بازی را به تساوی بکشند و فولاد را از کسب سه امتیاز محروم نمایند. نمایش فولاد در بازی رفت مقابل السد هم شگفت آور بود و این غول قطری و ستاره هایش را متزلزل کرد، اما شاگردان ژاوی به بازی برگشتند.

حالا این جواد نکونام و شاگردانش هستند که باید به دنبال برگشتن باشند. برگشت به جدول مسابقات که برای این مهم باید السد را از پیش رو بردارند. امید برای صعود هنوز باقی است و فولاد با 5 امتیاز اگر بتواند السد 7 امتیازی را شکست دهد، هنوز امیدوار به صعود خواهد بود. امید حالا تنها واژه ای است که فولادی ها باید آن را جستجو نمایند و این امر میسر نخواهد شد جز اینکه از سد السد عبور نمایند.

برنامه دیدارهای امروز نمایندگان ایران به توضیح زیر است:

دوشنبه 6 اردیبهشت

گروه B:

تراکتور ایران - پاختاکور ازبکستان، ساعت 19:30، استادیوم شارجه

نیروی هوایی عراق - شارجه امارات، ساعت 22:30، استادیوم شارجه

گروه D:

النصر عربستان - الوحدات اردن، ساعت 22:30، استادیوم دانشگاه ملک سعود ریاض

فولاد ایران - السد قطر، ساعت 22:30، استادیوم فیصل بن فهد ریاض

گروه E:

الوحده امارات - پرسپولیس ایران، ساعت 19، استادیوم فاتوردا گوا

الریان قطر - گوای هند، ساعت 21:30، استادیوم فاتوردا گوا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1909

به "لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس، تراکتور و فولاد؛ صعود، رکورد و امید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس، تراکتور و فولاد؛ صعود، رکورد و امید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید