پذیرش رشته ایمنی، بهداشت و محیط زیست در آزمون کارشناسی ارشد 99 صرفاً توسط دانشگاه تهران انجام می گردد

به گزارش بیباپ، طبق اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 پذیرش در رشته ایمنی، بهداشت و محیط زیست صرفاً توسط دانشگاه تهران انجام خواهد شد.

پذیرش رشته ایمنی، بهداشت و محیط زیست در آزمون کارشناسی ارشد 99 صرفاً توسط دانشگاه تهران انجام می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 شاهد تغییراتی در بعضی رشته های دانشگاهی بودیم. با توجه به اینکه پذیرش در مجموعه رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE در مقطع کارشناسی ارشد دچار تغییراتی شده است به آنالیز تغییرات اجرا شده پرداختیم.

HSE یک رشته مهندسی میان رشته ای است که در حوزه های مختلف مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مکانیک، فیزیک، عمران، نفت، گاز و مدیریت، متالوژی…. بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط ومحیط زیست کاربردی وسیع دارد.

رشته مهندسی HSE شامل خدمات ایمنی، خدمات فنی و مهندسی، خدمات بهداشتی، خدمات بهداشت مواد غذایی، خدمات مهندسی محیط زیست، خدمات حقوقی، خدمات بازرگانی، خدمات طب کار وسیستم های مدیریت می گردد.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته مجموعه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ضروری است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت نموده و پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، با توجه به اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

ظرفیت پذیرش دانشگاه های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد رشته بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) متفاوت است.

تغییر عنوان و سرفصل این رشته از سال 97 توسط وزارت علوم است. حذف دروسی، چون حرارت پیشرفته، سیالات پیشرفته، ریاضیات مهندسی پیشرفته از لیست دروس اصلی را در پی داشت. با توجه به اصلاحات صورت گرفته در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 نیز پذیرش در این مجموعه امتحانی و در رشته ایمنی، بهداشت و محیط زیست صرفاً توسط دانشگاه تهران انجام خواهد شد. همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آزمون سال 1399 صرفاً در مجموعه امتحانی 1293 و در رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) پذیرش خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 855

به "پذیرش رشته ایمنی، بهداشت و محیط زیست در آزمون کارشناسی ارشد 99 صرفاً توسط دانشگاه تهران انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش رشته ایمنی، بهداشت و محیط زیست در آزمون کارشناسی ارشد 99 صرفاً توسط دانشگاه تهران انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید