وقوع 4 انفجار در پایگاه نیروهای آمریکا در دیرالزورِ سوریه

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، منابع خبری در تبادل نظر با شبکه المیادین لبنان از شنیده شدن صدای 4 انفجار از داخل پایگاه (میدان گازی) کنیکو در سوریه که تحت سلطه نظامیان آمریکایی است، خبر دادند.

وقوع 4 انفجار در پایگاه نیروهای آمریکا در دیرالزورِ سوریه

این منابع در مصاحبه با المیادین بعلاوه از پرواز گسترده جنگنده ها یا پهپادهای آمریکایی در آسمان دیرالزور و بعلاوه آماده باش کامل نیروهای آمریکایی و عناصر وابسته به آنان موسوم به قسد در داخل این پایگاه اطلاع داده اند.

لازم به ذکر است که در داخل پایگاه کنیکو، نظامیان فرانسوی و انگلیسی هم در کنار نیروهای ارتش ایالات متحده آمریکا حضور دارند.

دقایقی پیش منابع خبری در سوریه از برخورد دو خمپاره به داخل پایگاه مذکور در دیرالزور خبر دادند.

بعضی رسانه های مقاومت مدعی شدند 9 راکت در داخل پایگاه سقوط نموده است و نیروهای آمریکایی حداکثر حالت آماده باش را در منطقه اعلام نموده اند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز به نقل از شبکه خبری الحدث اعلام نمود که این پایگاه نظامی آمریکا با موشک هدف قرار گرفته و در این حمله بین 3 تا 5 نفر مورد اصابت قرار گرفته اند.

گفته می گردد که در این حمله راکتی آسیب زیادی به پایگاه نظامیان آمریکایی وارد شده است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در پاسخ به پرسش شبکه الجزیره در این باره گفت: هنوز هیچ گزارشی که نشان دهد به نیروهای آمریکایی در سوریه حمله شده، مخابره نشده است!

در حالی پنتاگون حمله به پایگاه های آمریکا در سوریه را انکار می نماید که تصاویر دریافتی از پایگاه های آمریکا نشان دهنده حمله سنگین به مواضع تروریست های آمریکایی در خاک سوریه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2026

به "وقوع 4 انفجار در پایگاه نیروهای آمریکا در دیرالزورِ سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع 4 انفجار در پایگاه نیروهای آمریکا در دیرالزورِ سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید