تفریحات هیجان انگیز در سنگاپور

به گزارش بیباپ، بهترین تفریحات سنگاپور

سنگاپور یکی از شهرهایی است که چون تفریحات و بازی های زیادی دارد بچه ها خیلی آن را دوست دارند. سافاری شبانه و شهربازی یونیورسال استودیوز تفریحاتی است که برای همه خانواده ها جالب است ولی مخصوصا برای بچه ها خیلی می تواند سرگرم کننده باشد. گشت و گذار با کروز در بندر هم طرفدارهای زیادی دارد چون واقعا لذتبخش است. در این شهر می توانید هیجان را هم تجربه کنید اگر می خواهید میزان شجاعت خودتان را محک بزنید در اسکله کلارک بانجی ریورس انجام دهید. برای اینکه با تفریحات هیجان انگیز سنگاپور بیشتر آشنا شوید، خبرنگاران را همراهی کنید.

تفریحات هیجان انگیز در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

شهربازی یونیورسال استودیوز

این پارک موضوعی فیلم های هالیوود بخشی از تفریحگاه دنیای سنتوسا را تشکیل می دهد. در سال 2010 باز شد و هفت پارک موضوعی با بازی ها و نمایش های مختلف دارد که همه مربوط به فیلم های پر فروش هستند. در این پارک وقتی در بلوار هالیوود قدم می زنید فکر می کنید در آمریکا هستید و وقتی سوار بر ترن هوایی می شوید به دنیای هیجان انگیز جادوی فیلم ها وارد می شوید. در اینجا می توانید شخصیت هایی مثل شرک، چارلی چاپلین، مرلین مونرو و فرانکشتاین را ببینید و حتی با آن ها عکس های یادگاری بیندازید.

سافاری شبانه

سافاری شبانه از محبوب ترین جاذبه های سنگاپور است که نه تنها باعث شگفتی و تفریح افراد می گردد بلکه برای حفاظت از حیوانات هم موثر است و ثابت شده که می تواند در بهبود زندگی آن ها تاثیر داشته باشد. در سافاری شبانه هزاران حیوان از آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا را در طبیعت این پارک بزرگ می توانید ببینید. در طول این سافاری از جهتهای ویژه و یا با تراموا از 8 ناحیه جغرافیایی مختلف عبور می کنید و گردشی دور دنیا دارید، در این جهت گونه های عجیب و گاهی خطرناک مثل کرکس هیمالیا را از نزدیک می بینید.

کروز و قایق سواری

در سنگاپور می توانید در وقت های مختلفی کروز سواری انجام بدهید. یا می توانید صبح زود از خواب بیدار شده و به کروز صبح ملحق شوید، طلوع آفتاب را از روی آب ها تماشا کنید و از نسیم دل انگیز صبحگاهی لذت ببرید. یا می توانید عصر را بر روی آب ها بگذرانید و در حالی که در حال خوردن چای عصرگاهی هستید از تماشای مناظر اطراف آب لذت ببرید و یا می توانید قایق سواری ای شبانه داشته باشید و همراه چشم اندازی تماشایی از ساختمان های این شهر شام خود را میل کنید.

غذاهای خوشمزه لائو پا سات

بازار لائو پات سات در سال 1894 باز شد، زمانی بازار میوه و تره بار بود ولی الان تبدیل به مرکز سرو غذایی معروف و زیبا شده است. این مرکز در کنار خیابان بون تات واقع شده است و ظاهر آن از بیرون شبیه شهرهای عصر ویکتوریاست، در داخل ساختمان آن غرفه هایی در کنار همدیگر قرار گرفته اند که در آن ها غذاهای خوشمزه ای سرو می گردد، در این محل بعد از اینکه غذای خود را انتخاب کردید پشت میزهای پلاستیکی می نشینید و از طعم غذاهای خیابانی این شهر لذت می برید . قیمت های ارزان و تنوع غذاهای خوشمزه در این محل باعث شده که خیلی ها برای تفریح وگردش این ساختمان را انتخاب نمایند.

منبع: singapore-guide.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 379

به "تفریحات هیجان انگیز در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید