همدانی: استقلال احساس خیلی خوبی منتقل می نماید، این کادر فنی می تواند سال ها افتخارآفرینی کند

به گزارش بیباپ، پیشکسوت باشگاه استقلال با تمجید از شیوه بازی این تیم برابر مس رفسنجان، گفت که آبی پوشان احساس خیلی خوبی به بیننده منتقل می نمایند.

همدانی: استقلال احساس خیلی خوبی منتقل می نماید، این کادر فنی می تواند سال ها افتخارآفرینی کند

ستار همدانی درباره پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: استقلال بسیار منظم بازی کرد. این تیم، حس و حال خیلی خوبی به بیننده منتقل می نماید. توضیح وظایف بازیکنان کاملاً تعیین بود و امیدوارم آنها سرعت بازی خود را کمی افزایش دهند. در اولین مسابقه طبیعی بود که بازیکنان شرایط لازم را پیدا ننموده باشند، اما بازی به بازی بهتر می شوند. با این حال آنها به خوبی در قالب تاکتیکی تیم جای گرفته بودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه استقلال از لحاظ تاکتیکی عملکرد بسیار خوبی داشت، توضیح داد: اتفاق خیلی خوبی که در استقلال افتاده این است که بازیکنان بلافاصله پس از اینکه توپ را از دست می دهند، برای دریافت توپ کوشش می نمایند. امیدوارم هر چه سریع تر درباره باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی اقدام گردد تا بازیکنان جدید به استقلال یاری نمایند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آبی ها در چه پُستی هنوز احتیاج به جذب بازیکن دارند، اعلام کرد: احساس می کنم دفاع استقلال باید تقویت گردد. ما مدافعانی چون محمد دانشگر را داریم، اما شاید کادر فنی در آینده به بازیکنانی در خط دفاعی احتیاج داشته باشد و استقلال بهتر است یک مدافع جدید جذب کند.

همدانی درباره شرایط استقلال پس از جدایی علی کریمی گفت: کریمی در استقلال به بازیکن عظیمی تبدیل شد و شرایط بسیار خوبی پیدا کرد. او یکی از ارکان اصلی استقلال بود، اما رفته است و حالا باید به داشته های خود فکر کنیم. مهدی پور بازیکن مؤثری است و فکر می کنم می تواند جایگزین خوبی برای کریمی باشد. هافبک های استقلال مقابل مس رفسنجان عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان عظیم، کارهای عظیم انجام می دهند و ما از کریمی کارهای عظیمی دیدیم، اما اگر کار به صورت تیمی و تاکتیکی پیش برود، بهتر است.

وی در خصوص شرایط کادر فنی استقلال پس از جدایی سیروس دین محمدی توضیح داد: کادر فنی بسیار خوبی داریم و همه مربیان، استقلالی و باتجربه هستند. محمود فکری سال ها به عنوان کاپیتان، مربی و سرمربی در تیم فعالیت نموده است و شناخت خوبی از استقلال دارد. صمد مرفاوی و پرویز مظلومی هم سرمربیان استقلال بوده اند و می توان گفت همه مربیان تیم خوب هستند.

مربی پیشین استقلال در ادامه اضافه نمود: کنار این مربیان باتجربه، حنیف عمران زاده و آرش برهانی حضور دارند که از لحاظ سنی به بازیکنان نزدیک هستند و می توانند ارتباط خوبی میان کادر فنی و بازیکنان ایجاد نمایند. فکر می کنم استقلال پس از سال ها صاحب کادر فنی خوبی شده است، کادری که می تواند سال ها برای استقلال افتخارآفرینی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1425

به "همدانی: استقلال احساس خیلی خوبی منتقل می نماید، این کادر فنی می تواند سال ها افتخارآفرینی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: استقلال احساس خیلی خوبی منتقل می نماید، این کادر فنی می تواند سال ها افتخارآفرینی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید