همایش یک سفر یک تجربه برزیل (آبان 96) (تور برزیل)

به گزارش بیباپ، می گویند سواحلش جادوییست و حرف اول را در جهان می زند. شما چطور فکر می کنید؟ چه تصوری از برزیل دارید؟ چه کسی می تواند برترین اطلاعات را در اختیارتان بگذارد؟ اگر در پی یک راهنمای خوب هستید تا اطلاعات دقیقی در اختیارتان بگذارد، باید به شما بگوییم، از همین الان سئوالات تان را آماده کنید تا در همایش یک سفر یک تجربه ناب ترین و مطمئن ترین اطلاعات و پاسخ ها را دریافت کنید. جواب سئوالات شما پیش ماست. در همایش یک سفر یک تجربه خبرنگاران با ما همراه باشید.

همایش یک سفر یک تجربه برزیل (آبان 96) (تور برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برزیل کجاست؟

برزیل یکی از مجذوب کننده ترین نقاط جهانگردی در دنیا است. این کشورِ آمریکای لاتین، حدود 6 میلیون جهانگرد را هر ساله جذب می نماید. سواحل زیبای برزیل با ماسه های پودری سپید رنگ، جنگل های بارانی سبز و شهرهای بزرگ مانند سائوپائولو و ریو آن را تبدیل به یک مقصد پرطرفدار برای سفر نموده است. جاذبه های برزیل شامل شهرهایی است که زمانی مستعمره بودند و کلی اثر تاریخی و برجسته در خود دارند: منظره ها طبیعی، مثل کانی های سرخ، رود پرماجرای آمازون و آبشاری که به چشم شیطان معروف است.

هر آنچه که فکرش را کنید در برزیل خواهید دید. برای عاشقان حیات وحش هم برزیل سرزمین رویایی خواهد بود. تنوع گونه های گیاهی و جانوری در این کشور کم نظیر است. به خصوص وقتی در گشت های شبانه آمازون و رود نگرو، در پی کروکودیل ها می گشت، هیجان آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. شما چرا تصمیم به سفر نمی گیرید؟

برزیل با هر سلیقه ای که داشته باشید راضی تان خواهد نمود. دوست دارید بدانید چه تفریحاتی در انتظارتان است؟ دوست دارید از تجربه قبلی اجرای این تور عکس و فیلم ببینید؟ علاقه مند هستید در خصوص هزینه های سفرتان و برنامه سفر به این کشور تماشایی اطلاعات دقیقی داشته باشید؟ آیا در خصوص بهترین جاذبه های برزیل و گشت های رود آمازون اطلاعات کافی دارید؟ ما به تمام این سئوالات و حتی بیشتر، پاسخ خواهیم داد. برای سفر به برزیل با آکاهی تصمیم بگیرید.

در همایش آبان ماه برزیل چه خواهیم گفت؟

در این همایش مانند همایش های پیشین یک سفر یک تجربه، پای صحبت کریم شادفر می نشینیم تا برزیل را به عنوان یک مقصد جهانگردی مجذوب کننده بهتر بشناسیم. فرصت پرسش و پاسخ برای تمام شرکت کنندگان در این همایش وجود دارد.

  • چطور به برزیل سفر کنیم؟
  • جاذبه های برزیل کدامند؟
  • فستیوال ها و رویدادهای مهم برزیل کدامند؟
  • پخش عکس و فیلم های اختصاصی از سفر برزیل
  • هزینه ها و قیمت تور برزیل برای نوروز 97 چقدر است؟
  • برنامه پیشنهادی خبرنگاران در سفر به برزیل چه خواهد بود؟

و خیلی سئوالات دیگر که هر جهانگرد حرفه ای پیش از سفر به یک مقصد خارجی حتما در فکر دارد؛ ما به همه آنها پاسخ خواهیم داد.

قرعه کشی هم داریم

در این همایش طبق روال برنامه های پیشین، در خاتمهی برنامه قرعه کشی انجام می دهیم. پیش از ورود به سالن همکاران ما در مقابل درب ورودی به شما فرمی می دهند تا نام خود را در آن بنویسید. به همین سادگی شما در قرعه کشی خبرنگاران ثبت نام نموده اید. این شانس را به خود بدهید تا برنده جایزه اعتبار یک میلیون تومانی سفر به برزیل باشید.

بخش پذیرایی از میهمانان همایش

وقتی برنامه تمام شد، در خاتمه فرصتی داریم تا در یک فضای صمیمانه در کنارتان باشیم. می توانید با اعضای خبرنگاران، لیدرهایی که دوست شان دارید و کارمندانی که می شناسیدشان، گپ و گفت محبت آمیز ای داشته باشید. ما آنجا هستیم تا به همه سئوالات شما پاسخ بدهیم.

چطور در همایش شرکت کنم؟

این همایش رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد.

تاریخ برگزاری: شنبه 6 آبان ماه

ساعت همایش: 18:00 الی 20:00

محل همایش: باغ موزه قصر

آدرس: تهران، خاتمهی خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف

تلفن روابط عمومی: 41663000 021 داخلی: 4

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2437

به "همایش یک سفر یک تجربه برزیل (آبان 96) (تور برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یک سفر یک تجربه برزیل (آبان 96) (تور برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید