هشدار سازمان بهداشت دنیای به همه کشور های دنیا: کرونا پشت دروازه است

به گزارش بیباپ، سازمان بهداشت دنیای به همه کشور های دنیا هشدار داد که ویروس کرونا پشت دروازه های کشورهاست و از همه خواسته تدابیر لازم را برای مقابله با آن اتخاذ نمایند.

هشدار سازمان بهداشت دنیای به همه کشور های دنیا: کرونا پشت دروازه است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان بهداشت دنیای روز سه شنبه به همه کشور های دنیا هشدار داد که تدابیر لازم را برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ نمایند و تاکید نمود که کرونا به معنای واقعی پشت دروازه هر کشور است.

کریستین لیندمیر در یک نشست خبری در ژنو افزود: مقامات سازمان بهداشت دنیای در رم ملاقات کردند تا درباره تدابیر اتخاذ شده در کشور ایتالیا بحث و رایزنی نمایند.

ایتالیا طی روز های اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا بوده است.

وی در عین حال تاکید نمود سفر نمایندگان سازمان بهداشت دنیای به ایران که قرار بود روز سه شنبه انجام گردد به تعویق افتاده است. وی تاریخ مشخصی را برای انجام این سفر اعلام نکرد.

لیندمیر افزود، بسیاری از کشور ها برنامه های همه گیر را آماده نموده اند و بعضی کشور های دیگر ممکن است بسته به شرایط خودشان بر اساس آن عمل نمایند، اما در حال حاضر سازمان بهداشت دنیای برنامه دیگری مانند آنچه که این سازمان در روز 30 ژانویه شرایط اضطراری اظهار داشت، ندارد.

طی هفته های اخیر ویروس کرونا علاوه بر چین در کشور هایی مثل کره جنوبی، ایتالیا، امارات، لبنان و ایران مشاهده شده است و این مساله باعث افزایش نگرانی ها درباره شیوع بیشتر این ویروس در سطح دنیای شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 924

به "هشدار سازمان بهداشت دنیای به همه کشور های دنیا: کرونا پشت دروازه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان بهداشت دنیای به همه کشور های دنیا: کرونا پشت دروازه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید