نمایشگاهی از عکس های مترو

به گزارش بیباپ، نمایشگاه مسابقه عکس مترو چهارشنبه (چهارم اردیبهشت ماه) در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برپا می گردد.

نمایشگاهی از عکس های مترو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مهدی خداپرست - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) - اعلام نموده است که به دبیرخانه مسابقه عکس مترو بیش از 600 اثر ارسال شد که از این تعداد، 150 اثر به بخش داوری راه یافتند که پس از داوری 60 اثر به عنوان آثار منتخب در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران چهار و پنجم اردیبهشت در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

او اظهار کرد: مراسم افتتاح این نمایشگاه و تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکس مترو چهارشنبه (چهارم اردیبهشت) ساعت 15 با حضور رئیس شورای شهر تهران و معاونین شهرداری تهران در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد.

خداپرست هدف از برپایی این مسابقه را بهره گیری از ظرفیت های هنرمندان عکاس برای نشان دادن کوشش های مغفول مانده مهندسان، کارگران و پرسنل کوششگر شرکت مترو تهران عنوان و اظهار کرد: این مسابقه به همت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو و با مشارکت و همکاری اداره کل اخبار رسانه ای خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) برگزار شده است.

او ادامه داد: حمید فروتن (رئیس انجمن عکاسان مطبوعاتی)، محمدرضا علی مددی (معاون اداره کل اخبار چند رسانه ای ایرنا) و ساتیار امامی (عضو هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی)، داوری عکس های این مسابقه را برعهده داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 197

به "نمایشگاهی از عکس های مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاهی از عکس های مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید