معروف: می توانستیم ایتالیا را شکست بدهیم

به گزارش بیباپ، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: می توانستیم مقابل ایتالیا پیروز شویم و نتیجه را تغییر بدهیم.

معروف: می توانستیم ایتالیا را شکست بدهیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سعید معروف پس از شکست 3 بر صفر برابر ایتالیا در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی خوبی بود. بسیاری از توپ ها را روی تور گرفتیم اما در توپ های برگشتی مسائل زیادی داشتیم. فکر می کنم ست سوم از همه بهتر بود. می توانستیم برنده شویم و نتیجه را تغییر دهیم اما متاسفانه باختیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای برد به چه چیزی احتیاج داشتید و چه چیزی کم بود؟ خاطر نشان کرد: خوب بازی کردیم. اگر در توپ های برگشتی بهتر کار می کردیم، می بردیم، چون سرویس های ما خوب بود و در این قسمت مسئله ای نداشتیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درخصوص نقاط ضعف و قوت عبادی پور و میرزاجانپور، دو بازیکن جوان ایران عنوان نمود: دریافت کننده های ما خوب هستند (قائمی، عبادی پور و میرزاجان پور). این بازیکنان جوان هستند اما تجربه آنان برای ورود به این رقابت ها کافی است. آنها سه سال پیاپی در لیگ دنیای با تیم همراه بودند و سال گذشته تجربه حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را هم پیدا کردند و تجربه خوبی دارند. میلاد عبادی پور دریافت کننده بسیار خوبی است اما هنوز هم در توپ های برگشتی مسائلی دارد. مجتبی میرزاجان پور نیز مهاجم خوبی است اما باید روی دریافت ها بیشتر کار کند. در هر حال این بازیکنان از توان بسیار بالایی برخوردارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 597

به "معروف: می توانستیم ایتالیا را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: می توانستیم ایتالیا را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید