از کجا چمن مصنوعی بخریم

به گزارش بیباپ، برای خرید چمن مصنوعی چون یکی از کالاهایی است که مربوط به تزئینات ساختمان و بخشی از آن مربوط به ورزش و زمین های فوتبال و دیگر ورزش ها می باشد حتماً باید به مجموعه برای خرید چمن مصنوعی مراجعه کرد که کار تخصصی آن ها واقعاً چمن مصنوعی باشد.

از کجا چمن مصنوعی بخریم

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام چمن مصنوعی نیوساد، بسکمک از فروشگاه ها و مغازه ها در سطح تهران و دیگر استان ها دیده شده که آن ها هیچ اطلاعات خاصی از چمن مصنوعی ندارند اما به عنوان فروشنده یا نمایندگان فروش چمن مصنوعی کار می نمایند.

در صورتی که متأسفانه آن ها از کالاهای چینی به شدت نامرغوب استفاده می نمایند و واقعاً هم اطلاعاتی ندارند که آیا این چمن مصنوعی که می فروشند واقعاً چمن مصنوعی است یا کف پوشی که فقط دارای نخ های سبز رنگ است.

شرکت نیوساد وابسته به بازرگانی بشیری از مجموعه هایی است که بیش از 12 سال در رسته چمن مصنوعی فعالیت می نمایند و پروژه های بسکمک اعم از فوتبالی و تزئینی از کوچک و بزرگ در سطح ایران، عراق، افغانستان و پاکستان را انجام داده اند.

سایت نیوساد یکی از مجموعه ای است که در انتخاب کالای خود برای فروش به شدت حساس می باشد حتی برای فراوری چمن مصنوعی حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهد که مبادا جنس نامرغوبی به دست مشتری برسد.

برای وارد شدن به فروشگاه چمن مصنوعی دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره روی کلمه خرید چمن مصنوعی کلیک کنید.

چمن هایی که نیوساد ارائه می دهند اعم از:

چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی فوتبالی

چمن مصنوعی فوتسال

چمن مصنوعی مهدکودک و مدارس

چمن مصنوعی حیاط

چمن مصنوعی تراس بالکن و راه پله

چمن مصنوعی مخصوص بچه ها

چمن مصنوعی مخصوص روف گاردن یا هما بام سبز

چمن مصنوعی بسکتبال والیبال

چمن مصنوعی تنیس

و بسکمک از انواع مختلف چمن مصنوعی که در این مجموعه به فروش می رسد برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با چمن مصنوعی داشته باشید می توانید به سایت www.grassian24.com چمن مصنوعی مراجعه کنید.

مجموعه نیوساد یا همان ایران چمن سابق تمامی محصولات خود را با تخفیفات بسیار ویژه ارائه می دهد یکی از مهم ترین عوامل فروش زیاد این مجموعه این است که محصولات آن دقیقاً بیشتر از محصولات جهانی کارایی دارد و حتی به جرأت می توان گفت محصولی است که در هلند در آلمان و در تمامی کشورهایی که ادعای فراوری چمن مصنوعی را دارند برترین در نوع خود می باشد و به جرات می توان گفت چمن مصنوعی ما را می توان به کشورهایی همانند آلمان فرانسه ایتالیا امریکا کانادا و حتی ژاپن هم ارائه داد زیرا ما برترین مواد پتروشیمی را در جهان دارا هستیم زیرا ما در صنعت فراوری فرش در جهان یکتا هستیم به خوبی و تاروپود را می شناسیم به زودی صادرات چمن مصنوعی خود را در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته آغاز خواهیم کرد.

امروز آوازه کیفیت چمن مصنوعی ما در کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان، ارمنستان پیچیده شده است زیرا روزی کشورهای اروپایی یا حتی کشور چین که بزرگ ترین فراورینماینده جهان است به آن ها محصول می فروخت ولی امروز به کمک مردمان نیک و مهندسین و کارگران عزیز و گران قدر این کشور این ما هستیم که چمن مصنوعی را به جهان با بهترین کیفیت صادر می کنیم.

امروز ما با خرید تجهیزات راه اندازی خطوط فراوری بهترین نخ های چمن مصنوعی را فراوری می کنیم و به کمک خداوند متعال به زودی زود صفر تا صد فراوری چمن مصنوعی آن هم از نوع مرغوب ترین و بهترین اش در جهان در ایران اتفاق خواهد افتاد چه بسا 90 درصد این کار اجرا شده و تنها شما مردمان ایران برای سرافرازی همه صنعت ها به ویژه صنعت فراوری چمن مصنوعی با خریدتان از محصولات ما حمایت نماینده باشید و با چمن هایی که با هزاران لیبل و نام و نشانه کشورهای مختلف و کیفیت های پایین بیگانه باشید زیرا امروز در این صنعت به طور مستقیم و غیرمستقیم هزاران نفر نان آور خانه هایشان می باشد اگر دستتان به سمت خرید فرش های بیگانگان رفت فراورینمایندگان با غیرت ایرانی را به خاک سیاه نشانده اید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 857

به "از کجا چمن مصنوعی بخریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کجا چمن مصنوعی بخریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید