مسائل جدید سهام عدالت ، آیا تاخیر در واریزها به خاطر اطلاعات نادرست مردم است؟

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، با گذشت حدود 40 روز از آغاز واگذاری سهام عدالت، مسائل مردم با دریافت پول از بانک ها و کارگزاری ها همچنان ادامه دارد. این در حالی است که مقامات مسئول یا جوابی به این سوالات و نقدها نمی دهند یا جواب های آنها برای مردم قانع کننده نیست.

مسائل جدید سهام عدالت ، آیا تاخیر در واریزها به خاطر اطلاعات نادرست مردم است؟

آنها می گویند نیمی از مشتریان پول سهام عدالت را کامل گرفتند. البته مشروط به اینکه شماره شبای حساب بانکی درست باشد، حساب فعال باشد و تلفن همراه به نام خود فرد باشد و افراد سهام عدالت را قبل از 15 خرداد واگذار کرده باشند.

اما پیام های مردم نشان می دهد با وجود رعایت این دونکته، صحت اطلاعات و زمان واگذاری، نه تنها پول را کامل نگرفته اند که در برخی از موارد حتی ریالی به حسابشان واریز نشده.

من از ششم خرداد فروختم الان 39 روز شد. حسابمم راکد نبوه. شماره شبا هم مسئله ای نداره پس چرا پولی نیامده

2 روز تون الان شده 38 روز. چرا واریز نمی کنید؟

کجا پول کسانی که روزهای اول فروختن را تمام و کمال دادین. من هفتم سهامم را واگذار کردم. برای سهام یک میلیونی کلا 900 هزار تومن واریز شده.

من 14خرداد بانک ملت ثبت کردم تا الان نریخته بعد این هم نمی ریزه.

آقا از ششم خرداد تا الان 40 روز شده که من سهام را واگذار کردم. میرم تو سامانه میگه فاقد سهام عدالت هستی. مشکل کار کجاست؟

مشکل عدم واریز پول از کجاست؟

حسین فهیمی، سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت گفته: پول واگذاری های قبل از 15 خرداد تمام و کمال واریز شده. مگر برای افرادی که اطلاعات آنها ایراد دارد. اما این گفته او هم با واکنش روبرو شد.

همه اطلاعات من درسته. از تاریخ 14 خرداد تا الان یک ریال هم نگرفتم. آقای فهیمی اطلاعاتم را بدم شما هم چک کنی؟

من همه اطلاعاتم درسته. شماره حسابم و شماره شبا فعال بوده و تراکنش داشته. شماره همراه هم به اسم خودمه. 12 خرداد سهامم رو فروختم. اما هیچی نگرفتم.

بنده و همسرم یک ماه قبل برای واگذاری اقدام کردیم. شماره همراه من به نام خودمه. شماره شبا مسئله ای نداره، اما فقط یه 120 و 220 هزار تومن برای ما واریز کردن.

آقای فهیمی شمایی که میگی برای همه قبلی ها واریز شده جوابگوی من باشید لطفاً.

من 10خرداد داخل شعبه بانک ملت سهامم را واگذار کردم و همون لحظه پیامکشم اومد برام. پس شماره موبایلم درسته. خط موبایلم به نام خودمه. فقط یه کارت دارم که سود سهام عدالت را در سال های به همبن شماره شبا می ریختن. پس شماره هم درسته. پس کو واریزی؟

اصلا چرا شماره تلفن باید به نام خودمون باشه؟ هرکی یه کد ملی داره که شماره شبا هم مال همون کد ملی هست. شماره همراه فقط برای اطلاع رسانیه.

این قصیه شماره تلفن به نام فرد فقط بهونه است که چند روز دیگه رو هم مردم رو گرفتار خودشون کنن.

خیلی افراد هستن شماره به نام خودشون نبوده اما پول واریز شده پس اونا چی هستن؟

شماره های تماس هایی که ایراد دارد

اما عده ای از مخاطبان هم اعلام کرده اند که شماره تلفن آنها ایراد دارد. بارها برای اصلاح آن اقدام کرده اند اما این اصلاحات در سامانه پذیرفته نشده.

برای اصلاح شماره تلفن وارد سایت سازمان خصوصی سازی شدم. نوشته اصلاح شماره تلفن مسدود شده است.

یک هفته پیش درخواست ثبت شماره موبایل دادم میگه طی 48 ساعت آینده نتیجه به شما اعلام خواهد شد، بعد یه هفته و 10 بار درخواست حتی یه پیامک هم دریافت نکردم.

من دوماه تغییر شماره موبایل دادم. ولی وقتی میخوام سهم بفروشم میگه این شماره به سهام تعلق نداره. آخه سیستمی که نتونه بعد دوماه تغییرات تایید کنه چطور میخواد پول مردمو بده.

یک ماه میخام سهام را بفروشم میگه که شماره تلفن ثبت شده در سامانه سهام عدالت به دارنده سهام تعلق ندارد چند روز شمارمو تغییر دادم بازم همینو میگه، سر کاریم.

دوستان الان باید شماره تلفن رو عوض کنیم. پس اون کد پیگیری و ثبت فروش چی میشه یعنی دوباره اقدام به فروش کنیم من گیج شدم.

همچنان برای فروش با مشکل شماره موبایل نامعتبر است رو به رو می شیم.

20 ساله خط به نام خودمه حالا بورس تشخیص داده به نامم نیست. البته کل اطلاعاتم رو سیستم سهام عدالت تایید کرده اما کارگزاری مینویسه اطلاعات اشتباهه.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1222

به "مسائل جدید سهام عدالت ، آیا تاخیر در واریزها به خاطر اطلاعات نادرست مردم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل جدید سهام عدالت ، آیا تاخیر در واریزها به خاطر اطلاعات نادرست مردم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید