18 کاور برتر گلکسی A54 سامسونگ؛ گزینه های متنوع برای تمام سلیقه ها

به گزارش بیباپ، میان رده های سامسونگ در بازار ایران هواداران متعددی دارند و گوشی گلکسی A54 سامسونگ هم یکی از همین گوشی های پرطرفدار است که توانسته توجهات زیادی را جلب کند. خوشبختانه برای این گوشی کاورهای متعدد برای سلیقه ها و بودجه های مختلف عرضه شده و در این مطلب به 18 کاور مجذوب کننده برای گلکسی A54 می پردازیم که در خبرنگاران به فروش می رسند. در ادامه همراه ما باشید.

18 کاور برتر گلکسی A54 سامسونگ؛ گزینه های متنوع برای تمام سلیقه ها

کاور گاردتک اساک مدل Myca2

بعضی کاورها طراحی بسیار زیبایی دارند ولی لزوما مقاومت خیلی بالایی در برابر ضربات از خود نشان نمی دهند. کاور گاردتک اساک مدل Myca2 یکی از همین مدل ها است که در رنگ های متنوع به فروش می رسد. تمام مدل های این کاور، دارای لبه طلایی رنگ هستند و به همین دلیل می تواند توجه زیادی را جلب کند. به طور کلی اگر دنبال یک کاور خوش رنگ برای گلکسی A54 هستید، خرید این مدل را توصیه می کنیم.

کاور نیلکین مدل Nature TPU Pro

بیشتر کاور های موسوم به ژله ای کیفیت پایینی دارند اما این قاب از مواد بسیار باکیفیت و بادوامی ساخته شده و به همین دلیل با مشکل زرد شدن آن روبرو نخواهید شد. پنل پشتی مبتنی بر پلاستیک سخت است و به همین دلیل انعطاف پذیر محسوب نمی گردد و از سوی دیگر به علت طراحی شفاف این کاور، می تواند پنل پشتی گلکسی A54 را به خوبی نشان دهد. به همین دلیل این مدل برای هواداران کاورهای شفاف، گزینه مناسبی است.

کاور کوکو مدل Space

کاور کوکو مدل Space یکی دیگر از کاورهای شفاف و مجذوب نماینده برای گلکسی A54 است که به خصوص در صورت انتخاب مدل های رنگی این گوشی، گزینه مناسبی محسوب می گردد. برای ساخت این کاور از پلاستیک نرم و TPU استفاده شده و در کل جنس خوبی دارد. بعلاوه اگر نگران آسیب رسیدن به ماژول دوربین هستید، باید بگوییم که خوشبختانه لبه های اطراف ماژول دوربین برآمدگی قابل توجهی دارند و بنابراین اگر گوشی از پنل پشتی به زمین بیفتد، احتمالا دوربین ها دچار آسیب خاصی نخواهند شد.

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro

کاور های مدل Super Frosted Shield Pro که به وسیله شرکت مشهور نیلکین ساخته می شوند، معمولا با قیمت بالایی به فروش می رسند ولی در عین حال هواداران زیادی دارند. این کاور از پلاستیک سخت و پلی کربنات تشکیل شده و با وجود اینکه وزن پایین و ضخامت بسیار کمی دارد، ولی به خوبی می تواند از گوشی شما محافظت کند. به لطف باریک بودن لبه ها، استفاده از کاور از نمای جلویی به چشم نمی آید و بعلاوه به لطف بافت خاص این کاور، لازم نیست نگران لیز خوردن آن از دست خود باشید.

کاور سامورایی مدل Specter

در صورتی که به استفاده از کاورهای شفاف علاقه ای ندارید ولی از سوی دیگر می خواهید تا حدی از طراحی پنل پشتی گوشی را نشان دهید، بهتر است از قاب های دارای پنل پشتی مات بهره ببرید. کاور سامورایی مدل Specter یکی از برترین قاب ها با پنل پشتی مات محسوب می گردد. اول از همه باید بگوییم که پنل پشتی مبتنی بر پلاستیک سخت است و به همین دلیل با قاب انعطاف پذیری سروکار ندارید. ضمناً باید به برآمدگی اطراف نمایشگر اشاره کنیم که این یعنی در صورتی که گوشی از سمت لبه های نمایشگر به زمین بیفتد، مقدار آسیب وارد شده بسیار کم خواهد بود. بعلاوه به لطف همین مات بودن پنل پشتی، وقتی گوشی را در دست می گیرید، حس خوبی به شما منتقل می گردد و بعلاوه لازم نیست نگران جذب اثر انگشت بر روی کاور باشید.

کاور بادیگارد مدل Armor

اگر در پی خرید کاور نرم و انعطاف پذیر هستید، می توانید از بین گزینه های زیادی دست به انتخاب بزنید. کاور بادیگارد مدل Armor یکی از همین کاورهای انعطاف پذیر و البته پرهوادار است که برای گلکسی A54 هم راهی بازار شده است. برای خرید این کاور در خبرنگاران می توانید از بین 8 رنگ انتخاب کنید و مهم ترین ویژگی آن هم بافت خاص بخش پشتی است که حس خوبی را کاربر منتقل می نماید. این محصول در خبرنگاران درصد رضایت بالایی دارد و 100 درصد کاربرانی که آن را خریداری نموده اند، خرید این محصول را به دیگر کاربران پیشنهاد داده اند.

کاور گاردتک اساک مدل New Skin

برند گاردتک معمولا کاورهای باکیفیتی را راهی بازار می نماید و کاور گاردتک اساک مدل New Skin یکی از گزینه های مجذوب نماینده برای گلکسی A54 محسوب می گردد. پنل پشتی این کاور کاملا شفاف است ولی مدل های مختلف آن با لبه های مبتنی بر رنگ های گوناگون به فروش می رسند. لبه های این قاب از نوع سیلیکونی هستند و به انعطاف پذیری آن ها، به راحتی می توانید گوش را درون کاور قرار دهید یا از آن بیرون بیاورید. در کل با توجه به قیمت در نظر گرفته برای این کاور، ارزش خرید بالایی دارد و خرید آن را برای کاربران هوادار کاورهای شفاف توصیه می کنیم.

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

کاور نیلکین مدل CamShield Pro یکی از همین کاور های پرهوادار است که برای گلکسی A54 هم ارائه شده و از خبرنگاران می توانید آن را بخرید. برای ساخت این کاور از پلی کربنات استفاده شده و مهم ترین ویژگی آن، وجود درب کشویی برای محافظت از دوربین است. این یعنی هر زمانی که قصد عکاسی یا فیلمبرداری ندارید، کافی است این درب کشویی را بر روی دوربین ها قرار دهید تا حتی اگر گوشی از دست شما بیفتد، هیچ آسیبی به دوربین ها نرسد. در این قاب شاهد شیارهای مجذوب نمایندهی هم هستیم که آن را خوش دست تر نموده است و بعلاوه جلوی سر خوردن را می گیرد.

کاور سامورایی مدل YCADEN

این هم یکی دیگر از قاب های سیلیکونی محسوب می گردد که در حال حاضر در 2 رنگ در فروشگاه خبرنگاران به فروش می رسد. کاورهای سیلیکونی برند سامورایی مبتنی بر مواد باکیفیتی هستند و بنابراین با خیال راحت مدت ها می توانید از این کاور ها بهره ببرید. در کنار محافظت مناسب از ماژول دوربین و تمام بخش های گوشی، باید به قرارگیری پوشش پارچه ای در بخش داخلی کاور هم اشاره کنیم که از ایجاد خراشیدگی روی گوشی جلوگیری می نماید و در کل یک ویژگی پرهوادار بین کاربران محسوب می گردد.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی

مانند بسیاری از سازندگان کاورهای گوشی های هوشمند، برند بادیگارد هم برای گوشی های مختلف کاورهای سیلیکونی باکیفیت و در رنگ های متنوع فراوری می نماید. به عنوان مثال این کاور سیلیکونی که برای گلکسی A54 فراوری شده، در خبرنگاران در 5 رنگ مختلف به فروش می رسد. مواد استفاده شده در ساختار بدنه این کاور، انعطاف پذیری بالایی برای آن ارائه می نمایند و بعلاوه می تواند به خوبی از گوشی در برابر ضربات محافظت کند. بعلاوه باید به برجستگی بخش قرار گرفته روی دوربین ها اشاره کنیم که این یعنی در صورت افتادن گوشی از دست، احتمال آسیب به دوربین ها کاهش پیدا می نماید. خوشبختانه برای دکمه ها و پورت شارژ هم از برش دقیقی بهره می برد و در این زمینه مسئله ای برای کاربران ایجاد نمی نماید.

کاور نیلکین مدل Textured

کاور نیلکین مدل Textured یکی دیگر از کاور های باکیفیت و مجذوب نماینده شرکت نیلکین است که البته مطابق معمول با قیمت بالایی به فروش می رسد. این کاور گلکسی A54 ساختار بسیار مقاومی دارد و وقتی آن را در دست می گیرید، حس خوبی را منتقل می نماید. با توجه به ضخامت کم و وزن پایین، خیلی زود حضور آن را فراموش می کنید. برخلاف بعضی کاورهای نیلکین که به سختی می توانید گوشی را درون آن ها قرار دهید، این کاور چنین مسئله ای ندارد و قرار دادن و بیرون آوردن گوشی از کاور را به سادگی می توانید انجام دهید.

کاور سامورایی مدل AF

این قاب در عین حال که نرم است، مقاومت بسیار بالایی ارائه می نماید. برای این قاب از ماده TPU استفاده شده که دوام خوبی دارد و تا مدت ها بدون نگرانی بابت آسیب رسیدن به گوشی می توانید از آن بهره ببرید. بعضی قاب ها بعد از مدتی استفاده شکل و شمایل خود را از دست می دهند و حتی بعضی از آن ها در بخش هایی از بدنه دچار رنگ پریدگی می شوند. ولی کاور سامورایی مدل AF چنین مسئله ای ندارد. به لطف برآمدگی های دور لنز گوشی و همینطور اطراف نمایشگر، در صورتی که گوشی از دستتان به زمین بیفتد، احتمال آسیب رسیدن به بخش های مختلف آن کاهش پیدا می نماید.

کاور بادیگارد مدل Nest

این کاور طراحی بسیار خاصی دارد و پنل پشتی آن که به طور نیمه شفاف است، می تواند تا حدی طراحی پنل پشتی گوشی را نشان دهد. اگر نسبت به دوربین های گوشی حساس هستید و می خواهید احتمال آسیب رسیدن به آن ها را تا حد زیادی کاهش دهید، این کاور با لبه های برجسته ای که برای دوربین ها دارد می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. در نهایت نباید قرار گیری کاور روی دکمه های گوشی را از قلم بیندازیم که این یعنی می تواند از دکمه ها هم به خوبی محافظت کند. خوشبختانه این قسمت ها اصلا سفت نیستند و به راحتی می توانید از دکمه ها بهره ببرید.

کاور گاردتک مدل Silicamp

کاور گاردتک مدل Silicamp یک کاور سیلیکونی است که درون آن جیر تعبیه شده است. در کل این کاور از ضخامت مناسبی بهره می برد و می تواند در تمام زوایا از گوشی در برابر ضربات وارد شده محافظت کند. البته یک کاور سیلیکونی طبیعتا قرار نیست مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات ارائه کند ولی در کل گزینه مناسبی برای کاربرانی است که علاقه زیادی به استفاده از کاورهای مبتنی بر رنگ های متنوع دارند. لبه های اطراف نمایشگر هم تا حدی برآمدگی دارند تا اگر گوشی از دست شما بیفتد، احتمال آسیب به بدنه کاهش پیدا کند. این کاور گلکسی A54 در 8 رنگ مختلف در خبرنگاران به فروش می رسد.

کاور سامورایی مدل Space

کاربرانی که به استفاده از کاورهای شفاف علاقه دارند، می توانند از بین گزینه های زیادی دست به انتخاب بزنند. کاور سامورایی مدل Space هم یکی از همین کاورهای شفاف پرهوادار است که برای گلکسی A54 هم می توانید آن را بخرید. این کاور با وجود ظاهر شفاف، می تواند مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش ارائه دهد و بنابراین خیال کاربر را از این بابت راحت می نماید. از دیگر ویژگی های این کاور باید به برجسته بودن لبه های اطراف دوربین ها و نمایشگر اشاره کنیم و بنابراین حتی اگر گوشی از دست شما بیفتد، احتمال آسیب به دوربین ها و نمایشگر کاهش پیدا می نماید.

کاور بادیگارد مدل BatMan

اگر از جمله هواداران کاورهای مبتنی بر طراحی خشن هستید، به احتمال زیاد کاور بادیگارد مدل BatMan می تواند توجه شما را جلب کند. این کاور از جنس پلی کربنات است و با وجود وزن فقط 15 گرم، مقاومت بالایی برای گوشی شما ارائه می نماید. یکی از ویژگی های مهم این کاور گلکسی A54، وجود یک درب کشویی برای دوربین ها است که این یعنی هر زمانی که به دوربین ها احتیاج ندارید، می توانید از این درب کشویی بهره ببرید. بعلاوه باید به وجود یک استند هم اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد گوشی را در حالت افقی یا عمودی قرار دهید. اگر هم اهل استفاده از هولدرهای آهنربایی در اتومبیل خود هستید، به راحتی می توانید این کاور را به هولدر موردنظر وصل کنید.

کاور سامورایی مدل Xtream

کاورهای سامورایی معمولا کیفیت بسیار خوبی دارند و کاور سامورایی مدل Xtream هم از این قاعده مستثنا نیست. این کاور گلکسی A34 از پلاستیک سخت و TPU فراوری شده که وزن 50 گرمی دارد و در برابر ضربات مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. پنل پشتی این کاور از پلاستیک سخت ساخته شده و لبه های آن مبتنی بر پلاستیک نرم یا همان TPU است. خوشبختانه بدنه ی کاور اثر انگشت را چندان جذب نمی نماید و بنابراین لازم نیست چندان نگران این موضوع باشید. مانند بسیار از کاورهای موجود در بازار، این کاور هم در اطراف دوربین ها برآمدگی دارد تا احتمال آسیب رسیدن به دوربین ها را کاهش دهد.

کاور اسپریگ مدل Clear

در نهایت باید یک کاور شفاف دیگر به نام کاور اسپریگ مدل Clear را معرفی کنیم. کاورهای ژله ای معمولا بعد از مدتی استفاده تغییر رنگ می دهند و تا حدی زرد رنگ می شوند. اما این کاور در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد و تا مدت ها با خیال راحت می توانید از آن بهره ببرید. بنابراین اگر در پی کاور ژله ای شفاف هستید، این مدل را هم در بین گزینه های خود قرار دهید.

سخن پایانی

گوشی گلکسی A54 یکی از پرفروش ترین گوشی های میان رده در بازار ایران به شمار میرود. به همین دلیل تعداد زیادی کاور برای آن ارائه شده و خوشبختانه در خبرنگاران هم بسیاری از این مدل ها به فروش می رسند. بنابراین اگر این گوشی را در اختیار دارید، با توجه به سلیقه خود هیچ محدودیتی برای انتخاب کاورهای مجذوب نماینده ندارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2563

به "18 کاور برتر گلکسی A54 سامسونگ؛ گزینه های متنوع برای تمام سلیقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 کاور برتر گلکسی A54 سامسونگ؛ گزینه های متنوع برای تمام سلیقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید