مدیریت توسعه گردشگری با تاکسی های نو در توکیو

به گزارش بیباپ، اکنون که گردشگری ژاپن با رونق فوق العاده ای روبرو است، به منظور سازماندهی دو رویداد بزرگ ورزشی در 26 ماه آینده، تغییرات عمده ای در صنعت تاکسی رانی توکیو ایجاد شده است.

مدیریت توسعه گردشگری با تاکسی های نو در توکیو

در سال گذشته، بیش از 28 میلیون دنیاگرد از ژاپن بازدید کردند و دولت یک برنامه هدفمند برای جذب 40 میلیون دنیاگرد خارجی تا سال 2020 دارد که این برنامه فشار بیشتری بر سیستم پر تنش حمل ونقل توکیو تحمیل می نماید.

تویوتا، بزرگ ترین فراوریکننده خودرو در دنیا، بخشی از راهکار این مشکل را در دست دارد.

هر کس که سوار تاکسی های توکیو شده باشد، به احتمال زیاد سواری در یکی از منحصربه فردترین سدان های مدل کامفورت تویوتا را تجربه نموده است که بیش از 70 درصد تاکسی های توکیو را شامل می گردد.

این اتومبیل ها که به خاطر داشتن درهای اتوماتیک معروفیت دارند، 22 سال است که فراوری می شوند. با این حال، تویوتا در اکتبر 2017 مدل جدیدی با نام JPN Taxi را معرفی کرد. این اتومبیل حمل و نقل همگانی را به خصوص برای افراد با ویژگی های خاص، مانند معلولین و سالمندان آسان تر می نماید.

مدل JPN Taxi که یک خودروی هیبریدی و اتاق دار است با استقبال خوبی روبرو بوده است؛ اما به گفته تویوتا، تنها 10 درصد از رانندگان تاکسی در توکیو، خودروی خود را تعویض نموده اند.

هیروشی کایوکاوا (Hiroshi Kayukawa)، مهندس ارشد تویوتا در دفتر مرکزی این شرکت در استان آیچی در مصاحبه ای با رویترز گفت:

ما مفهوم طراحی همگانی را انتخاب کردیم؛ چرا که ژاپن در سطح بسیار بالایی در دنیا، یک جامعه پیر محسوب می گردد. امروزه شهرها بیش از پیش با طراحی همگانی آمیخته شده اند، اما به نظر ما، حمل ونقل عمومی هم باید در این راستا تغییر کند. ایده کلی این مفهوم به این صورت است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2312

به "مدیریت توسعه گردشگری با تاکسی های نو در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت توسعه گردشگری با تاکسی های نو در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید