محبوب ترین خودروهای الکتریکی در بازار چین

به گزارش بیباپ، این گزارش به معرفی محبوب ترین خودروهای برقی فروخته شده در بازار چین در سال 2019 میلادی می پردازد. با توجه به جمعیت بالا و تنوع سلایق و قدرت خرید مردم، چین همیشه یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در دنیا به شمار می رود که مورد توجه شرکت های خودروسازی متعدد نیز قرار گرفته است.

محبوب ترین خودروهای الکتریکی در بازار چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در سال های اخیر که محبوبیت و استقبال خودروهای برقی و الکتریکی در دنیا رو به افزایش گزارش شده است، چین بدون شک میزبان یکی از بزرگ ترین بازارهای فروش وسایل نقلیه برقی، پاک و دوستدار محیط زیست بوده است.

این روزها که بازار خودروهای برقی و الکتریکی بسیار داغ شده است، بسیاری از شرکت های خودروسازی در دنیا عزم خود را برای فراوری انبوه خودروهای برقی جزم نموده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی نموده اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر دنیا به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و فراوری خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی نمایند.

  • آشنایی با خودروهای الکتریکی

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت insideevs نشان می دهد که خودروسازان چینی همچون JAC، BAIC، Chery، Geely و BYD توانسته اند در سال 2019 میلادی عملکرد و فروش موفقیت آمیزی را برای خود به ثبت برسانند که در زیر به 20 خودروی محبوب برقی فروخته شده در بازار چین و میزان فروش آن ها اشاره خواهیم کرد:

دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، فراوری و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتاً تا دهه 2040 میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام نمایند.

از آنجا که خودروهای برقی و الکتریکی به تازگی وارد صنعت خودروسازی و فراوری انبوه شده اند، هنوز از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار نیستند، اما به دلیل آنکه دوستدار محیط زیست هستند و آلودگی هوا و صوتی ایجاد نمی نمایند، هواداران بسیار زیادی به خصوص در کشورهای اروپایی همچون آلمان، سوئد، دانمارک، نروژ و فنلاند و همچنین چین و کشورهای آمریکای شمالی پیدا نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 713

به "محبوب ترین خودروهای الکتریکی در بازار چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین خودروهای الکتریکی در بازار چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید