مایکروسافت به طور تصادفی تصویری از محیط ویندوز 12 منتشر کرد

به گزارش بیباپ، مایکروسافت در رویداد اخیر خود به شکل تصادفی تصویری را از محیط ویندوز 12 منتشر نموده است. ویندوزی که گفته می گردد تغییرات نسبتا زیادی در مقاسیه با قبل خواهد داشت.

مایکروسافت به طور تصادفی تصویری از محیط ویندوز 12 منتشر کرد

مایکروسافت در رویداد 2022 اخیر خود، یک اسکرین شات با کاربران به نمایش گذاشته است. اسکرین شاتی که اکنون خبرساز شده چرا که گفته می گردد از محیطی برداشته شده که نسخه ویندوز آن شباهتی با هیچ یک از ویندوزهای کنونی ندارد. به عبارتی دیگر، اینطور به نظر می رسد که تصویر یادشده از محیط ویندوز 12 به ثبت رسیده است.

مایکروسافت رویداد سال جاری خود را با سرویس مایکروسافت 365 شروع کرد. به گزارش وب سایت ویندوز سنترال، مایکروسافت در طول این مراسم، تصویری از محیط یک ویندوز را با کاربران به اشتراک گذاشت که در آن اپلیکیشن مایکروسافت تیمز در حال انجام بود. با یک نگاه، بعید است بگردد متوجه چیز خاصی شد اما بعد از آنالیز های بیشتر، تعیین شده که محیط دسکتاپ بسیار با آنچه که در محیط های فعلی می بینیم تفاوت دارد.

حالا برآورد هایی به وجود آمده مبنی بر اینکه محیط به نمایش درآمده در واقع مربوط به نسخه اولیه ویندوز 12 بوده است. علاوه بر این ها، وب سایت ویندوز سنترال بعلاوه مدعی شده محیطی که درون اسکرین شات از ویندوز به تصویر کشیده شده، همان تصویری است که چند ماه پیش مایکروسافت به صورت داخلی آن را منتشر نموده بود. اینطور که وب سایت یادشده می گوید، ظاهرا نسخه های مختلفی از نمونه اولیه ویندوز 12 وجود دارد که یکی از آن ها همینی است که در رویداد اخیر به نمایش درآمده است.

از آن جایی که تصویر کاملا واضح نبود، ویندوز سنترال یک تصویر شبیه به آن طراحی نموده و مدعی شده این همانی است که مایکروسافت در رویداد یادشده منتشر نموده. شما می توانید این دو تصویر را در زیر مشاهده و با هم مقایسه کنید.

نسخه بعدی ویندوز که طبق اطلاعات موجود، ویندوز 12 نام خواهد داشت، با نام رمز Next Valley شناخته می گردد و قرار است در سال 2024 رسما در دسترس کاربران قرار بگیرد. این نسخه اولیه ای هم که به نمایش گذاشته شده به احتمال زیاد چیزی است که مایکروسافت برای ویندوز 12 در نظر دارد.

بعد از عرضه ویندوز 11، بسیاری از کاربران آن را یک آپدیت جزئی در نظر گرفته و گفتند که این ویندوز باید در واقع 10.5 نام گذاری می شد. اما اگر این اسکرین شات را ملاک قرار دهیم، به نظر می رسد ویندوز 12 می تواند تغییر بزرگی را که به دنبالش بودیم به ارمغان بیاورد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2451

به "مایکروسافت به طور تصادفی تصویری از محیط ویندوز 12 منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت به طور تصادفی تصویری از محیط ویندوز 12 منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید