لزوم استفاده از اطلاعات هوشمند جهت هدایت سرمایه

به گزارش بیباپ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: استفاده از اطلاعات هوشمند برای هدایت سرمایه ضروری است.

لزوم استفاده از اطلاعات هوشمند جهت هدایت سرمایه

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مشهد ، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هوشمند سازی استان، گفت: موضوع هوشمند سازی ضرورت روز کشور، جامعه ما و شرایط رقابتی دنیا است از این رو برای هدایت سرمایه باید با تغییر روش های مطالعه از داده های الکترونیک استفاده کنیم.

او ادامه داد: اگر بخواهیم با روش های سخت، کالا تولید کنیم و به فروش برسانیم و با مشتری ارتباط برقرار کنیم، پیروز نخواهیم شد؛ باید در حوزه کیفیت محصولات تولیدی، خدماتی، صادرات و تجارت از روش های سنتی فاصله بگیریم و از روش های جدید و تجارت الکترونیک استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در استان هزار و 100 طرح به ارزش 128 هزار میلیارد تومان در بخش های تولیدی، خدماتی، گردشگری، صنعت و کشاورزی از طریق بخش خصوصی در مرحله اجرا و موافقت اصولی است.

رسولیان اضافه نمود: مجموعه های توانمندی در حوزه فناوری در کشور وجود دارد که باید از ظرفیت آن ها استفاده کنیم.

او شرح داد: اجرای طرح کنترل بازار و نظارت هم به شکل هوشمند و الکترونیک ضروری است.

در این جلسه تفاهم نامه اجرایی 3 جانبه بین استانداری خراسان رضوی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شرکت های تعیین حوزه هوشمند سازی استان با محورنظام صنفی رایانه ای امضاشد.

همچنین تفاهم نامه اجرایی جداگانه بین شرکت شبکه بازار رضوی و استانداری خراسان رضوی به امضاء رسید.

/ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 514

به "لزوم استفاده از اطلاعات هوشمند جهت هدایت سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم استفاده از اطلاعات هوشمند جهت هدایت سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید