فیلم تن دادن الهام حمیدی به اقدامی تحقیرآمیز ! ، پشت پرده زندگی لاکچری !

به گزارش بیباپ، خبرنگاران:ویدیو منتشر شده از الهام حمیدی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما که در آن در حال خرید کردن از مکان لاکچری است البته به نظر می رسد ایشان در حال تبلیغ هستند و از دنیای سیاست پای در فضای عایدی زایی گذاشته اند و این فیلم خرید لاکچری نیست! و یک تبلیغ تحقیرآمیز است.

فیلم تن دادن الهام حمیدی به اقدامی تحقیرآمیز ! ، پشت پرده زندگی لاکچری !

الهام حمیدی با انتشار یک ویدیو نشا داد که از مکان های لاکچری خرید می کندو الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . الهام حمیدی به تازگی با همسر دومش ازدواج نموده و صاحب فرزند شدند. الهام حمیدی چندی پیش با مصاحبه ای که درباره دستمزد هالیوودی اش نموده بود جنجال آفرینی کرد. خانم الهام حمیدی در یک مصاحبه که درباره اعلام نکردن خبر ازدواج اولش و عدم صداقت او با مردم بود به شدت واکنش نشان داد و مردم را بی هنگ خطاب کرد که در زندگی شخصی او تجسس نموده اند.

دستمزد هالیوودی الهام حمیدی

یکی از بزرگترین حاشیه های الهام حمیدی در امسالانتشار مصاحبه ای از او بود که گفته بود بازیگران ایرانی باید مقدار هالیوود حقوق دریافت نمایند. نمی دانم چرا برخی ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. در همه جای جهان ستاره ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه هم همه ستاره ها زندگی مجلل و لوکسی دارند. اصلا قشر بازیگر قشر خاصی است که باید این گونه باشد چون مدام زیر ذره بین هستند. وقتی یک مراسم هست، بازیگرها بیشتر مورد توجه هستند و به همین دلیل باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند. در ایران درصد قابل توجهی از بازیگران حتی خانه شخصی ندارند و مستاجر هستند؛ مگر آنکه از خانواده ای مرفه آمده باشند یا در کنار بازیگری حرفه ای پولساز داشته باشند وگرنه از پول بازیگری، این هزینه ها تامین نمی شوند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2117

به "فیلم تن دادن الهام حمیدی به اقدامی تحقیرآمیز ! ، پشت پرده زندگی لاکچری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم تن دادن الهام حمیدی به اقدامی تحقیرآمیز ! ، پشت پرده زندگی لاکچری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید