فناورانه عادت های بد خود را ترک کنید

به گزارش بیباپ، با مچ بند هوشمند Pavlok 2 برای همواره با عادات های بد زندگی خداحافظی نموده و عادت های خوب و سالم را جایگزین کنید.

فناورانه عادت های بد خود را ترک کنید

این فناوری پوشیدنی همانند یک ردیاب دور مچ کاربران بسته شده و عادت های بد را در زندگی حذف می نماید. این سیستم تمامی عادات بد را در حافظه خود ذخیره نموده و در صورت مواجهه با آن ها هشدار می دهد. برای بهره گیری از این فناوری کاربران باید در ابتدا اپلیکیشن این سیستم را به صورت رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود نموده و در تلفن همراه خود نصب نمایند.

عاداتی نظیر خواب زیاد، سیگار کشیدن، ناخن جویدن، خوردن قند و ... را می توانید در لیست این اپلیکیشن ثبت نموده و مابقی کار را به این مچ بند هوشمند بسپارید. این فناوری از بازخورد هاپتیک در زمان واقعی استفاده نموده و از آن به عنوان یک محرک رفتاری استفاده می نماید.

به محض تشخیص عادات بد، این مچ بند با ایجاد ارتعاشات، فراوری صدا و انتشار نور ال ای دی، کاربر را نسبت به انجام عادات ممنوعه مطلع می نماید. در مقابل شما می توانید عادات خوب نظیر خواب کافی، ورزش کردن و ... را در لیست این اپلیکیشن وارد نموده و در صورت انجام عادات خوب و سالم به وسیله ارتعاشات خفیف در مچ دست و یا نور ال ای دی تشویق شده و با تکرار این رویه عادات خوب را در خود تقویت نموده و آن ها را جایگزین عادات بد کنید.

این فناوری در حقیقت همانند یک ردیاب هوشمند عمل نموده و تمامی فعالیت های روزمره کاربران را رصد می نماید. با بهره گیری از این سیستم می توانید الگوی خواب شبانه خود را نیز ارزیابی نموده و در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا اختلال با پزشک معالج خود مشورت کنید.

والدین به یاری این مچ بند والدین می توانند عادات بد ناخن جویدن و یا کشیدن موی سر را در بچه ها خود ترک داده و عاداتی سالم همانند میوه خوردن، تفکرات مثبت و یا خواب کافی را در آن ها تقویت نمایند. بیماران دیابتی نیز می توانند به یاری این فناوری عادت خوردن قند را در خود ترک نموده و با تکرار این شرایط سلامتی را در خود نهادینه نمایند.

در حال حاضر مچ بند هوشمند Pavlok 2 در وب سایت های عمومی با قیمتی برابر 179 دلار بفروش می رسد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1181

به "فناورانه عادت های بد خود را ترک کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناورانه عادت های بد خود را ترک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید