فروش سهام عدالت بدترین تصمیم است ، اعلام جزئیات نحوه فروش

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، حسین فهیمی درباره تاریخ امکان فروش سهام عدالت گفت: همانطور که رییس جمهوری در جلسه هیات دولت گفت، آخرین تصمیمی گرفته شد این است که دارندگان سهام عدالت تا سرانجام خرداد ماه امکان فروش 30 درصد از سهام خود رادارند.

فروش سهام عدالت بدترین تصمیم است ، اعلام جزئیات نحوه فروش

وی با تاکید بر اینکه توصیه جدی ما به مشمولان سهام عدالت عدم فروش این سهام استف ادامه داد: مردم توجه داشته باشند که این امکان برای فروش 30 درصد از سهام یک تصمیم برای تسهیل فروش است و نه تشویق برای فروش سهام عدالت.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: برای فروش سهام عدالت فقط یک امکانی را ایجاد کردیم که افراد حق انتخاب برای مدیریت سهام خود را داشته باشند و قصدمان تشویق و هدایت افراد برای فروش نیست.

فهیمی اضافه کرد: تاکیدمان بر این است که مشمولان فقط در صورت احتیاج ضروری دست به فروش سهام خود بزنند در غیر این صورت مطمئن باشند این سهام در آینده سودده تر خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به سبد دارایی های سهام عدالت، همچنان تاکید می کنیم که سهام عدالت دارای حفظ ارزش برای بلندمدت است و هر روزی که نگهداری گردد ارزش آن بالاتر می رود.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت یک دارایی بسیار مطمئن است برای حفظ ارزش پول است، گفت: تجربه چند سال گذشته در بورس نشان داده که شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت توانایی حفظ ارزش پول را دارند.

وی تاکید نمود: فروش سهام عدالت بدترین تصمیم است.

فهیمی درباره جزئیات نحوه فروش سهام عدالت در انتها خردادماه گفت: در حال حاضر آنچه که امکان پذیر است انتخاب روش مستقیم و غیرمستقیم برای مدیریت سهام عدالت است و دارندگان تا هشتم خرداد ماه وقت انتخاب روش نحوه مدیریت سهام خود را دارند.

وی اضافه کرد: مردم باید نسبت به اصلاح دو مشخصه و به روزرسانی آن اقدام نمایند که این دو شماره تلفن همراه و شماره شبا است. بعد ازطی این مراحل بلافاصله آگهی نحوه مراجعه به کارگزاری و مراجعه به بانک ها برای فروش اعلامی می گردد.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت تاکید نمود: تمام مشمولان سهام عدالت برای فروش سهام خود باید کد بورسی داشته باشند.

منبع: ایلنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1139

به "فروش سهام عدالت بدترین تصمیم است ، اعلام جزئیات نحوه فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سهام عدالت بدترین تصمیم است ، اعلام جزئیات نحوه فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید