عکس، شب تلخ عابدزاده و تیمش با گلباران برابر رقیب ، مشت گلر ایرانی روی صورت مهاجم حریف

به گزارش بیباپ، پونفرادینا دیشب شکست سنگینی مقابل آندورا متحمل شد تا به سقوط نزدیکتر گردد.

عکس، شب تلخ عابدزاده و تیمش با گلباران برابر رقیب ، مشت گلر ایرانی روی صورت مهاجم حریف

در یکی از ملاقاتهای هفته سی و پنجم لالیگا 2 اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده را مثل همواره درون دروازه داشت، از ساعت 17:45 روز شنبه در استادیوم ال تورالین مقابل تیم رده یازدهمی آندورا نهاده شد.

یاران عابدزاده که طی چهار هفته گذشته لالیگا 2 اسپانیا یک شکست و سه تساوی داشتند، امیدوار به کسب پیروزی در ملاقات خانگی مقابل آندورا بودند تا امیدهایشان برای بقا در این رقابت ها را زنده نگه دارند، ولی در ملاقاتی یک طرفه که یک اخراجی هم در دقیقه 69 دادند، باخت سنگینی را متحمل شدند.

مولینا در حالی که هنوز پنج دقیقه از بازی آغاز نشده بود، با یک شلیک استثنایی از فاصله حدودا 25 متری به زیر طاق، دروازه امیر عابدزاده را باز کرد و گل اول کامبور مقابل پونفرادینا را به ثمر رساند تا تیم میزبان خیلی زود شوکه گردد.

در شرایطی که پونفرادینا برای زدن گل تساوی کوشش می کرد، آندورا در دقیقه 28 با یک شوت پای چپ دیگر که در میانه راه به مدافع برخورد داشت، به وسیله روبن بوور به گل دوم دست یافت و چهار دقیقه بعد هم یک آغاز مجدد اشتباه کاری کرد تا دروازه عابدزاده برای سومین بار باز گردد که البته VAR بخاطر حضور چند سانتی متری مهاجم حریف در آفساید این گل را نپذیرفت.

سینان باکیش، مهاجم ترکیه ای آندورا، در دقیقه 78 بازهم با یک شوت استثنایی پای چپ از قوس محوطه جریمه، عابدزاده را ناکام گذاشت و گل سوم تیمش را به ثمر رساند که البته یک دقیقه بعد پونفرادینا روی یک ارسال از جناح چپ و ضربه سر اسپیائو هرناندز یکی از سه گل خورده را جبران کرد.

آندورا در دقیقه 87 نزدیک بود با یک سانتر از سمت راست زمین به گل برسد که امیر عابدزاده با خروج ناموفق از دروازه و مُشت گره نموده به صورت مهاجم حریف زد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و او را با اخطار جریمه کند که همین موقعیت نیز تبدیل به گل دیگر برای حریفِ پونفرادینا شد.

تیم فوتبال پونفرادینا با این باخت سنگین 4 بر یک مقابل آندورا 36 امتیازی ماند و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به مالاگا به رده بیستم جدول لالیگا 2 اسپانیا رفت تا در فاصله پنج هفته مانده به انتها فصل جاری و بخاطر اختلاف 5 امتیازی با راسینگ سانتاندر و منطقه بقا، بیشتر از همواره خطر سقوط را احساس کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2534

به "عکس، شب تلخ عابدزاده و تیمش با گلباران برابر رقیب ، مشت گلر ایرانی روی صورت مهاجم حریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، شب تلخ عابدزاده و تیمش با گلباران برابر رقیب ، مشت گلر ایرانی روی صورت مهاجم حریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید