عکسی زیبای فضایی از شهر پاریس در شب!

به گزارش بیباپ، عکسی زیبا از فضا از شهر پاریس در شب گرفته شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

عکسی زیبای فضایی از شهر پاریس در شب!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

ایسنا: فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در زمان گردش بر فراز زمین، تصویر زیبایی از شهر پاریس را در شب ثبت نموده اند که غرق در نور است.

این تصویر که در ماه آوریل ثبت شده، خیابان های پایتخت کشور فرانسه را به زیبایی در نور به تصویر کشیده که در طول روز از فضا قابل تشخیص نیستند.

برای مثال، رود سن که در طول روز کاملا قابل تشخیص است، در شب هنگام به شکل یک خط سیاه دیده می گردد که تنها با تمرکز بر نورهای کنار آن و پیچ وتابی که در جهت خود خورده، می توان آن را تشخیص داد.

ناسا در توضیحات بیشتر خود آورده که درخشان ترین بلوار در شبکه شلوغ خیابان های پاریس، خیابان شانزه لیزه است که محور تاریخی این شهر به شمار می رود و در قرن 17 میلادی طراحی شده است. همه ساله در روز باستیل (14 ژوئیه) عظیمترین رژه نظامی اروپا در این خیابان صورت می گیرد. این خیابان عظیم، کاخ سلطنتی تویلری را که درختان آن در تصویر به شکل یک مستطیل تیره بر روی رود دیده می گردد، به تقاطع ستاره ای شکل 11 بلوار اصلی شهر در طاق پیروزی وصل می نماید.

پارک های این شهر نیز به شکل چند ضلعی های سیاه دیده می شوند. فرودگاههای اورلی و شارل دوگل با نورهای بسیار درخشان شان در کنار مناطق تیره عظیمراهها و زمین های باز اطرافشان متمایز شده اند.

این تصویر با یک دوربین دیجیتالی نیکون D4 با استفاده از یک لنز 400 میلیمتری از ارتفاع بیش از 400 کیلومتری زمین ثبت شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1615

به "عکسی زیبای فضایی از شهر پاریس در شب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی زیبای فضایی از شهر پاریس در شب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید