طراحی سایت: طراحی سایت معماری و مشاور املاک

به گزارش بیباپ، از جمله طراحی سایت های با اهمیت، طراحی سایت معماری (Architecture website desig) برای معماران و فعالان صنعت معماری و ساخت و ساز می باشد؛ زیرا آن ها به وسیله طراحی سایت می توانند سوابق، نمونه کارها، پروژه های در حال اجرا یا به اتمام رسیده و راه های برقراری ارتباط با مجموعه و شرکت خود را در اختیار تعداد زیادی از مخاطبان قرار دهند. طراحی و ساخت یک سایت معماری خوب و باکیفیت به پیشرفت کسب و کار و بازاریابی آن یاری شایانی می نماید و گامی برای شناخته شدن است. سایت معماری را می توان به دفتر کار آنلاین شرکت معماری تشبیه کرد. طراحی وبسایت معماری فقط محدود به تصاویر، فونت، رنگ های به کار رفته و محتوای متنی نیست؛ بلکه ارائه ایده های متفاوت و مجذوب کننده تاثیر بیشتری در جذب کاربران دارد. در این مقاله قصد داریم درباره نکات مهم در طراحی سایت معماری، امکانات موجود در سایت معماری و ویژگی های یک سایت معماری خوب و ایده آل صحبت کنیم.

طراحی سایت: طراحی سایت معماری و مشاور املاک

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

طراحی سایت معماری چیست؟

طراحی سایت معماری یکی از روش های بسیار مفید و موثر برای معرفی شرکت های پیمانکاری و معماریست که با استفاده از خلاقیت و ایجاد فضایی مجذوب نماینده برای کاربران تاثیر شگفت انگیزی در پیشرفت کسب و کارهای فعال در حوزه معماری خواهد داشت. هر چه سایت مجذوب نماینده تر باشد در بین رقبا پرطرفدارتر خواهد شد و به جلب اعتماد مخاطبان یاری بیشتری می نماید. علاوه بر مجذوب نمایندهیت های بصری سایت، باید به مجذوب نماینده بودن محتوای متنی و نوشتار خوانا و شیوا هم توجه گردد . از آنجایی که رشته معماری یک فن آمیخته با هنر است، معماران باید به گرافیک و زیبایی های بصری سایت خود توجه ویژه ای داشته باشند.

سایت های معتبر معماری با داشتن گرافیک حرفه ای از وضوح، رنگ ها و تصاویر سه بعدی بسیار باکیفیتی برخوردار هستند. شانس معماران برای سفارش پروژه به وسیله طراحی سایت معماری به مقدار زیادی افزایش می یابد؛ به شرطی که سایت به حدی برای کاربر مجذوب نماینده باشد که با تماشا صفحه اصلی سایت به بازدید از صفحات دیگر نیز ترغیب گردد و در نهایت در پی شماره تلفنی برای برقراری ارتباط بگردد. بیشتر کاربرانی که جذب یک وبسایت می شوند، شبکه های اجتماعی آن را نیز در فضای مجازی دنبال می نمایند.

نکات مهم درباره طراحی سایت معماری

همان طور که در بخش های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم، طراحی سایت معماری در صورت راه اندازی اصولی به موفقیت و پیشرفت کسب و کارهای معماری یاری زیادی می نماید . برای دریافت بازخورد مثبت از سمت کاربران باید به چند نکته مهم توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • استفاده از نگارش راحت، سلیس و خوانا

یکی از نکات مهم که در طراحی سایت معماری حتما باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از نگارش راحت، سلیس و خوانا است. کاربرانی که وارد یک سایت معماری می شوند، دارای سطح سواد متفاوتی هستند. بیشتر آن ها تمایل دارند که مطالبی شیوا، قبل فهم و آسان را مطالعه نمایند. محتوای متنی بهتر است که به چند بخش کم حجم با تیترهای متنوع تبدیل گردد تا مخاطب از خواندن آن خسته نگردد. برای افزایش خوانایی متن بهتر است که در طراحی سایت از رنگ های سازمانی سفید، سیاه و خاکستری استفاده گردد؛ زیرا این رنگ ها باعث می شوند که خواندن متن برای مخاطب راحت باشد.

  • ظاهر و گرافیک مجذوب نماینده سایت

معماران به خوبی می دانند که ظاهر و گرافیک مجذوب نماینده سایت تا چه میزان در فکر کاربران و مراجعه نمایندگان به سایت تاثیر می گذارد؛ به همین علت بهتر است که در طراحی سایت معماری از عکس های باکیفیت و مرتبط با معماری استفاده گردد. به طور کلی مهم ترین پایه و اصل در طراحی وبسایت معماری استفاده از عکس ها و گرافیک مجذوب نماینده است.

  • دریافت نماد اعتماد الکترونیک

برای اینکه مخاطبان با خیال راحت بتوانند به سایت معماری و خدمات ارائه شده در آن اعتماد نمایند، مالکان سایت باید در زمان طراحی سایت معماری از مراجع قانونی برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک اقدام نمایند. تمام سایت های حرفه ای معماری بدون استثناء دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و مخاطبان زیادی را جذب نموده اند.

  • طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو

این روزها کمتر شخصی را می بینید که دارای گوشی هوشمند نباشد. درصد زیادی از مردم به وسیله گوشی های موبایل خود در گوگل جستجو می نمایند. طراحی سایت معماری باید به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا باشد و به راحتی به وسیله مرورگر گوشی های هوشمند و لپ تاپ نیز بتوان وارد سایت شد.

  • توجه به بالا بودن سرعت لود شدن سایت

سرعت در طراحی سایت معماری فاکتور بسیار مهمی در جذب مخاطب است. مخاطب زمانی که وارد یک سایت می گردد انتظار دارد که بلافاصله مطالب و محتوای سایت بالا بیاید. اگر بالا آمدن طولانی گردد، بلافاصله صفحه را ترک می نماید . برای افزایش سرعت سایت معماری بهتر است که تصاویر خیلی بزرگ استفاده نگردد. تغییر میزان عکس های بزرگ یکی از راهکارهای افزایش سرعت سایت است.

  • قرار دادن اهداف و اطلاعات سایت در صفحه اصلی

وقتی فردی برای طراحی سایت وبسایت معماری یا طراحی سایت شرکت مهندسی اقدام می نماید، می گردد، انتظار دارد که با مشاهده صفحه اصلی و یک نگاه اجمالی، پیامی کوتاه، مختصر و کاملا واضح از اهداف سایت دریافت کند ؛ بنابراین به نمایش گذاشتن بهترین کارها، پروژه های نمونه، توصیف های مشتری، صفحه ارائه رزومه، تماس با ما برای ارائه اطلاعات تماس، فرم نظرات و پیشنهادات، صفحه درباره ما برای نشان دادن شخصیت و اعتبار برند و شرکت، معرفی کادر فنی شرکت، معرفی خدمات، گالری تصاویر، مقالات باکیفیت و مجذوب نماینده در صفحه اصلی یاری زیادی به تشویق مخاطب به بازدید از صفحات دیگر سایت می نماید.

  • رعایت اصول سئو و بهینه سازی

یکی از مهم ترین موضوعات در طراحی سایت معماری توجه به سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل است. با رعایت اصول سئو می توان وبسایت معماری را به بهترین وبسایت های گوگل در صفحه اول تبدیل کرد. ترافیک سایت هایی که با رعایت اصول سئو توانسته اند رتبه های برتر گوگل را به دست بیاورند، معمولا بیشتر است و مخاطبان هدفمند بسیار زیادی را به مشتری تبدیل می نماید.

طراحی سایت مشاور املاک

برای طراحی سایت مشاور املاک باید حتما از متخصصینی که هم در زمینه کار با شرکت های مهندسی همکاری داشته اند، هم در زمینه طراحی سایت تجربه فراوانی دارند، زیرا این سایت ها دارای ظرافت خاصی بوده اند که اشتباهات در این سایت ها ممکن است، پرستیژ کاری مجموعه شما را زیر سوال ببرد، در مجموعه سایان از آنجا که با شرکت های مختلف معماری فعالیت داشته ایم، تجربه بسیاری در این زمینه داریم و مطمئنا از همکاری با مجموعه ما بسیار خوشحال خواهید شد.

در دنیای امروزی هر نوع کسب وکار و تجارتی برای توسعه دادن و پیشرفت کار خود احتیاج به حضور در دنیای اینترنت دارد، دراین بین مشاورین املاک و مسکن نیز مثل دیگر مشاغل احتیاج دارند تا از این فرایند پیروی نمایند. بعلاوه جستجو و تقاضای افراد برای خدماتی نظیر خریدوفروش ملک یا اجاره مسکن با افزایش چشمگیری روبرو شده است و طراحی سایت املاک برای افراد در این حیطه شغلی، به امری ضروری و واجب تبدیل شده است.

طراحی سایت معماری خود را به تیم سایان بسپارید

کار طراحی سایت معماری به مهارت های خاصی احتیاج دارد و برای موفقیت در این عرصه بهتر است کار طراحی سایت کسب و کار خود را به یک شرکت معتبر بسپارید. آژانس دیجیتال مارکتینگ سایان با آدرس اینترنتی https://cyandm.com/ به عنوان یکی از بهترین آژانس های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت با مناسب ترین قیمت به پیشرفت کسب و کارهای مختلف در بستر اینترنت یاری زیادی نموده است. این شرکت علاوه بر طراحی سایت، در زمینه های دیگر مانند سئو سایت، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، ساخت تیزر تبلیغاتی، عکاسی و غیره نیز فعال است.

منبع: اتاق
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2349

به "طراحی سایت: طراحی سایت معماری و مشاور املاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: طراحی سایت معماری و مشاور املاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید