صربستان از سد ایتالیا گذشت

به گزارش بیباپ، خبرنگاران: هفته ششم لیگ جهانی والیبال با پیروزی تیم های لهستان، فرانسه، کره جنوبی، صربستان و کانادا به خاتمه رسید.

صربستان از سد ایتالیا گذشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شب گذشته در گروه اول لیگ جهانی والیبال، تیم ملی لهستان در سالن سنتنیال شهر ورشو با نتیجه 3 بر یک از سد آمریکا گذشت. اشتباهات تیم ملی آمریکا در این ست که به عدد 31 رسید، عامل شکست آنها بود.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی آرژانتین در سالن استادیو دلمی شهر سالتا با نتیجه 3 بر یک مغلوب میهمان خود تیم ملی فرانسه شد. صعود آرژانتین به مرحله نهایی لیگ جهانی به خاطر میزبانی این مرحله، قطعی است.

در گروه دوم مسابقات لیگ جهانی والیبال تیم ملی صربستان در سالن وویوودینا شهر نووی سد با نتیجه 3 بر یک از سد تیم ایتالیا گذشت. در این بازی ایوان زایتسف، بازیکن روسی الاصل ایتالیا 19 امتیاز و ساشا استاروویچ برای صربستان 18 امتیاز کسب کردند.

در گروه سوم لیگ جهانی، کره جنوبی در یک بازی طولانی با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود، پرتغال در سالن مولتیسوس دی گیمارائس گذشت. شاگردان پارک کی وون در این بازی فزونی محسوسی در دفاع روی تور داشتند.

در شهر اوزاکا نیز تیم ژاپن با نتیجه 3 بر 2 از کانادا مغلوب شد و به کار خود در این دوره از مسابقات لیگ جهانی والیبال سرانجام داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 347

به "صربستان از سد ایتالیا گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صربستان از سد ایتالیا گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید