چرا باید تابستان به یونان سفر کنیم؟

به گزارش بیباپ، ساحل بی انتها، تاکستان‌ها و باغ‌های زیتون، مناظر زیبا، نواحی کوهستانی و مردم مهمان نواز تنها تعدادی از جاذبه‌های کشور یونان هستند که شما را در فصل تابستان به سوی خود خواهند کشاند.

چرا باید تابستان به یونان سفر کنیم؟

بسیاری از گردشگران فصل تابستان را برای سفر به سمت یونان سفر می‌کنند تا از ‏ آب و هوای گرم استفاده نمایند. در واقع همین هوای گرم باعث محبوبیت این کشور شده است که همراه با انجام تفریحات خاص و طبیعی در تور جزایر یونان بدون ویزا است.

یکی از جزایر بزرگ یونان که پنجمین جزیره بزرگ دریای مدیترانه به حساب می‌آید، کرت است. این جزیره از ‏معروف‌ترین مقاصد گردشگری تابستانه بوده که تمام امکانات برای یک سفر ایده آل را در اختیار شما ‏قرار می‌دهد. از ساحل‌های درخشان گرفته تا دره های سرسبز، طبیعت زیبا، آثار تاریخی فوق العاده، ‏تمدن درخشان و فرهنگ جالب، کرت همه چیز برای ارائه به مسافران دارد.

سانتورینی بهترین جزیره یونان، دارای خانه‌های سفید به سبک سنتی، بالکن‌های دلباز، ساحل شنی، آتشفشان هایی خاموش و مخصوصا شب ‏های زنده است و یک غروب رویایی و عاشقانه دارد و برای یک سفر ماه عسل و یا حتی عروسی مناسب است.

کشور یونان صخره های ‏بزرگ سفید رنگ در اطراف ساحل شنی  دارد که صحنه‌های حیرت‌آوری را در تور کشتی کروز یونان پدید آورده است. زاکینتوس مقصدی خارق‌العاده ‏برای کسانی می‌باشد که به دنبال تفریحات شبانه، ساحل‌های بکر، آب‌های زلال، شن‌های سفید و ‏روزهای آفتابی هستند.

میکونوس جحزیره‌ای به مانند بهشت است که رنگ سفید در آن موج می‌زند. کلمه میکونوس مترادف خوشی ‏و سرگرمی بوده و جزیره‌ای است که هر ساعتی برای شما یک جاذبه دارد. ‏ ‏ ‏‏‏ ‏ 

معابد متئورا آرام، معنوی و جادویی و تاثیر گذار هستند. یونان تضادهای زیادی در مناظر و ‏مکان های مختلف داشته که هیچ جای دیگر نمی‌توانید مانند آن را پیدا نمایید. اینجا با تجربه ای خاص ‏مواجه خواهید شد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 666

به "چرا باید تابستان به یونان سفر کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا باید تابستان به یونان سفر کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید تابستان به یونان سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید